Miesięcznik lakieromaniaczki - luty 2018

22:52 Lucy nails 9 Komentarze

Ja wiem, że luty jest krótkim miesiącem, ale w tym roku przeleciał mi ekspresowo.Wszystko przez to że na początku miesiąca  złapałam grypę i byłam półtora tygodnia na chorobowym, dobrałam jeszcze 3 dni urlopu, żeby się doleczyć; potem tydzień w pracy i znów tydzień urlopu jak moja córka miała ferie.Ledwo wróciłam do pracy; patrzę a tu już marzec. Pora więc na szybkie podsumowanie lutego.

LOVELY Ombre Metallic Nail Polish nr 1
Cieniowanie wzorów farbkami akrylowymi
Czeka już dobrze ponad tydzień na mnie przesyłka od Born Pretty Store, ale nie mogę się za nią zabrać niestety.Ostatnie mrozy wypompowały ze mnie siłę i chęci do czegokolwiek.
 Mam nadzieję, że pogoda jak najszybciej się poprawi, zaświeci słoneczko i zrobi się cieplej.
Do napisania 
Lucy

 
 



9 komentarzy:

  1. wszystkie są super, nie umiem wybrać najlepszych :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się Twoje zdobienia - ale to chyba wiesz, bo regularnie o tym piszę w komentarzach :D Z tego miesiąca najbardziej podoba mi się "typowe" walentynkowe zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej mi się podobają te z wykorzystaniem flejksów. ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. To miksowane czerwone zdobienie jest chyba moim faworytem, chociaż wybór nie jest prosty 😁😁😁

    OdpowiedzUsuń
  5. flejki podobały mi się chyba najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne pazurki :) Jak zwykle jestem pod wrażeniem perfekcyjności stempli ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)