Cieniowanie wzorów farbkami akrylowymi

22:04 Lucy nails 16 Komentarze

Za oknem śnieg, a ja marzę już o wiośnie ; liściach na drzewie, zielonej trawie . Ale jeszcze trzeba będzie poczekać, a trakcie oczekiwania zrobiłam zielone paznokcie.
Jako baza ciemno zielony lakier  Chiodo Pro nr 15  ,a na nim cieniowany wzór, ale tym razem zrobiony farbkami akrylowymi. Wzór pochodzi z  płytki BP-L049  firmy  bornprettystore   i odbiłam go białym lakierem KONAD Special Nail Polish. Następnie  gąbeczką zrobiłam cieniowanie; użyłam do tego dwóch zielonych i żółtej farbki akrylowej. Fajna sprawa, bo można zmyć kolory jak nam się coś nie spodoba i spróbować innej kombinacji.Całość pokryłam topem Seche Vite i gotowe!
Piszcie jak Wam się podoba i czy też tęsknicie już za wiosną?
gradient
gradient
zielony-lakier-do-paznokci
gradient
wiosenne-paznokcie
stamping
zielone-paznokcie
nailart
wzory-na-paznokciach
inspiracje-paznokcie
green-nails

16 komentarzy:

  1. przepiękne :O też chcę takie umieć robić :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy efekt! Też czekam na wiosnę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny gradient! Ja też już tęsknię za wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne... też takie chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, wyszło rewelacyjnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdobienie! Mam nadzieję, że przywoła wiosnę, bo tak jak Ty nie mogę się jej już doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie tęsknie za wiosną. Tak brakuje mi zieleni, że nawet kolor ten spodobał mi się na paznokciach;) Zdobienie jak zwykle cudne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. The gradient is wonderful and the whole mani came out perfect!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie, że tęsknie i tez mam ochotę przepędzić zimę jakimś wiosennym mani :)
    Śliczne jak zwykle 😘

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, ale fajny wzorek i kolory :) tego typu lakierów z chiodo akurat nie posiadam, ale mam hybrydy Chiodo i bardzo je lubię - kolorówkę maja obłędną.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo oryginalnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł, żeby użyć farbek ;) Wyszło bardzo ładnie! Od razu przywodzi na myśl lato... Tylko za oknem wziąć zima.
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń
  13. Za wiosną to ja tęsknię już od jesieni ;)
    Mani podoba mi się szalenie. Uwielbiam takie kolory. Super!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)