LOVELY Ombre Metallic Nail Polish nr 1

10:44 Lucy nails 14 Komentarze

LOVELY Ombre Metallic Nail Polish nr 1 kupiłam myśląc, że jest to kolor czarny ( w sklepie niestety trudno było rozpoznać kolor) , a okazało się że jest to grafitowy.
Krycie bardzo dobre, bo już jedna warstwa lakieru wystarcza. Lakier ma fajną konsystencję, dobrze się rozprowadza, nie zalewa skórek a pociągnięcia pędzla nie są tak bardzo widoczne jak to  często w przypadku metalicznych lakierów bywa.Dzięki dobrej pigmentacji idealnie nadaje się do stemplowania , co widać na poniższych zdjęciach.
Biały lakier to LOVELY Clasic Nail Polish nr 25.
Wzór, który odbiłam pochodzi z płytki Celebration PBX-L008 firmy BORN PRETTY STORE.
metaliczne-lakiery
lovely-ombre-metallic-nail-1
lovely-ombre-metallic-nail-1
lovely-ombre-metallic-nail-1

14 komentarzy:

  1. Dzieło sztuki na paznokciach:) Bardzo mi się podobaja, chcę takie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! Mega podoba mi się to zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdobienie, a lakier grafitowy jest super!!! muszę go sobie sprawić.

    OdpowiedzUsuń
  4. tęsknie za stemplami jak widze takie ładne par=zurki :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny ten grafit podoba mi się :) Zdobienia extra wykonane! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny, taki monochromatyczny mani. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdobienie! Takie trochę jeszcze świąteczne, chociaż kolory z Bożym Narodzeniem się nie kojarzą ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)