Nietypowo walentynkowe paznokcie

19:15 Lucy nails 21 Komentarze

Dzisiaj propozycja paznokci walentynkowych dla tych , które nie lubią słodkich wzorów.

Nie ma zbyt wielu serduszek, czerwieni ani też różu; za to jest pomarańczowy lakier EVELINE COSMETICS Magic Vinyl nr 74, który kupiłam niedawno w Biedronce. Wzór  żyrafy, popękanej powierzchni , panterki czy jak tam ktoś go widzi z płytki hehe019 i odbiłam go czarnym lakierem KONAD Special Nail Polish. Czarny lakier którym pomalowałam końcówki na dwóch paznokciach to GOLDEN ROSE Rich Color nr 35. Wzory , które na nim widnieją pochodzą z płytek BPL-021 i BPL-016 firmy Born Pretty Store.

paznokcie
walentynkowe-paznokcie
walentynki
walentynki
walentynki
walentynkowe-paznokcie

21 komentarzy:

  1. Oryginalne i bardzo staranne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się wydają lekko drapieżne, chociaż wiem, że to nie cętki :) ładne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wzór przypomina cętki ; więc jest tak właśnie drapieżnie ;)

      Usuń
  3. Nietypowo jak na Walentynki, ale bardzo fajnie. Mi podobnie jak Elizie, kojarzą się dość drapieżnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie miało być tym razem ;) nietypowo ;)

      Usuń
  4. Fajne, takie inne. Podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajnie to wykombinowałaś, inaczej niż wszyscy ;D Mam na którejś płytce te wzory. ale cała reszta jest zupełnie inna ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam coś innego zrobić niż zazwyczaj ;) ale typowo walentynkowe wzory jeszcze będą ;)

      Usuń
    2. Z lakier za to ja nie próbowałam mieszać cieni, ale fajnie wiedzieć ze tak też wychodzi ☺ tyłki z lakierem trzeba na stałe zmieszać Cin i lakier, a tu można niejednokrotnie 😁

      Usuń
  6. Bardzo fajne zestawienie kolorów, zupełnie inne, ale super wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne :) Zaciekawiła mnie płytka BPL-021 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz jej użyłam, bo kompletnie nie miałam na nią pomysłu;

      Usuń
  8. Bardzo zadziorne ;) Drapieżne Walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne ;) Bardzo mi się podoba to zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo nietypowe zdobienie, jeśli chodzi o Walentynki, ale bardzo ładne :) Na pewno wyróżnia się na tle innych ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie z kolei typowe serducha i amorki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne są masz talent :)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)