Walentynkowe serduszkowe listki

21:55 Lucy nails 18 Komentarze

Dzisiaj paznokcie w klimacie walentynkowym; 14-stego lutego już niebawem.
Do tego zdobienia wykorzystałam  wzór z listkami w kształcie serduszek pochodzący z płytki JR-07.
Jako baza różowy metaliczno perłowy lakier firmy MISS SPORTY Lasting Color Gel Shine nr 564. Piękny jest ten lakier ; głęboki kolor, połysk i zero widocznych  pociągnięć pędzla .
Na małym palcu odbijałam białym lakierem KONAD Special Nail Polish;na serdecznym najpierw białym, a na nim holograficznym srebrem COLOUR ALIKE & B.LOVES PLATES Princess; na środkowym samym holo Princess, który również jest bazą na wskazującym, a na nim wzór odbity lakierem MISS SPORTY. Nie było niestety słoneczka jak robiłam zdjęcia i holo nie ukazało swojego piękna.Całość pokryłam topem Seche Vite.
walentynki
serduszka
paznokcie
serduszka
serduszka
serduszka
walentynki

18 komentarzy:

  1. super! Najbardziej mi się podoba ten paznokieć ze srebrnym tłem i różowymi serduszkami! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie palec wskazujący najladniej wygląda ;) ja wolę zdobienie na jednym/dwóch paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Walentynkowo i elegancko zarazem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten lakier i uwielbiam go nawet solo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja nie mam żadnego motywu walentynkowego w swoich ozdobach - wczoraj odkryłam to ze zdziwieniem :) Twoje pazurki jak zwykle perfekcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też za bardzo nie mam i wałkuję te same wzory tylko w innej wersji ;)

      Usuń
  6. Śliczne. Delikatne, a bardzo efektowne. Podoba mi się również ten różowy lakier, mocno walentynkowy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten lakier jest obłędny! ❤️
    A pazurki jak zwykle śliczne! 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj jest przykryty wzorem, ale sam naprawdę super wygląda ;)

      Usuń
  8. szkoda, że holo nie za bardzo widać, ale i tak ładnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ból braku słonka przy holo zna chyba każda z nas :( Takie uroki zimy niestety. Za to zdobienie (nawet bez holo) wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)