Pyłek Chameleon Flakes A1 od Beauty BigBang

10:22 Lucy nails 16 Komentarze


 Dzisiaj ostatni produkt , który wybrałam sobie do recenzji ze sklepu Beauty Bigbang
a jest nim  pyłek Chameleon Flakes .
Pyłek dostępny jest w dwunastu kolorach; ja wybrałam nr A1 w odcieniu szmaragdowo niebieskim.

 Zamknięty jest w plastikowym pudełeczku z logo sklepu. Waga ok 0.02g.Do niego dołączony jest aplikator , którym będziemy nakładać pyłek.
Chameleon Flakes  to bardzo mieniące się,  cieniutkie i delikatne płatki.
Możemy używać go na wiele sposobów; można nakładać go na całą płytkę, można nałożyć tylko na końcówki.
Ja nałożyłam go na tradycyjny lakier. Pomalowałam paznokcie lakierem SALLY HANSEN Color Therapy nr 430 Soothing Sapphire w kolorze granatowym i gdy nie był jeszcze do końca wyschnięty za pomocą aplikatora nałożyłam pyłek. Całość pokryłam topem Seche Vite . Dołożyłam też delikatny wzór z płytki BP-L078 , który odbiłam najpierw białym lakierem KONAD Special Nail Polish, a następnie różowym neonowym COLOUR ALIKE Fuchsia Flash.
Pyłek Chameleon Flakes dostaniecie w sklepie Beauty Bigbang dokładnie TUTAJ
Cena:10.01 zł
Robiąc zakupy w sklepie Beauty Bigbang    możecie skorzystać z kodu LUCY10 dzięki , któremu dostaniecie 10% zniżki.

16 komentarzy:

  1. Ciekawie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ;) Hipnotyzujące wręcz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam dwa pyłki od nich i je wielbię:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyłki uwielbiam w każdej wersji! Nawet nie muszę mieć na nich żadnego zdobienia 💖💖💖💙

    OdpowiedzUsuń
  5. O boże jakie cudowne :D Uwielbiam wszystkie pyłki jakie tylko są :) Każdy ma swój urok
    Co powiesz na wspolną obserwację ? Jeśli się zgadasz to zacznij i daj znac u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Paznokcie pokryte tymi flejkami wyglądają obłędnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe zdobienia:)
    Obserwuje i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie się całośc prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdobienie :) Ja wszelkie pyłki, flejki wolę wcierać w klej do folii transferowej, w lakier się boję, bo z moimi zdolnościami, to bym go zepsuła :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely manicure and really beautiful mermaid effect! :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)