Golden Rose Metals nr 106 i naklejki od EDbeauty

22:36 Lucy nails 15 Komentarze

Pora na ostatni lakier, który dostałam w przesyłce od firmy GOLDEN ROSE
GOLDEN ROSE METALS nr 106
 Kolor lakieru to miedziane złoto o wykończeniu metalicznym.
Pojemność  6 ml. Pędzelek jest krótki, prosto ścięty.
 Maluje się nim dokładnie tak samo jak innymi lakierami z tej serii; kryje już po jednej warstwie, rozprowadza się dobrze. Podczas malowania zostają widoczne pociągnięcia pędzla. Schnie przyzwoicie; zmywa się bez problemu.
Cena : 5.90 zł
Tak prezentuje się na paznokciach
 Lakier ozdobiłam naklejkami wodnymi  o symbolu STZ-V022 ze sklepu EDBEAUTY .
Naklejki mają wzór koroki; połowa szablonu jest w czarnym kolorze, druga polowa jest biała. Na lewej ręce dałam czarną koronkę, na prawej białą i na tym kolorze akurat biała jest mniej widoczna.
Naklejki są cieniutkie i nie miałam najmniejszych problemów z ich nałożeniem.
Całość pokryłam topem Seche Vite.
To był już ostatni lakier z przesyłki.
Cała kolekcja Metals myślę, że jak najbardziej udana.Wszystkimi lakierami bardzo dobrze mi się malowało. Krycie mają fantastyczne, bo w większości przypadków wystarcza już jedna warstwa lakieru.Wybór kolorów też spory , bo cała kolekcja liczy 14 sztuk.Każdy znajdzie coś dla siebie.
Ja osobiście nie przepadam za lakierami metalicznymi noszonymi solo na paznokciach, ponieważ nie lubię widoku pociągnięć pędzla, ale uwielbiam je jako baza pod stemple. Mają fantastyczny połysk, a pociągnięcia pędzla nie są już wtedy widoczne. I sprawa najważniejsza dla mnie idealnie nadają się do stemplowania, dzięki fantastycznej pigmentacji.

Pozostałe lakiery z tej kolekcji możecie obejrzeć tutaj:



Jak Wam się podoba kolekcja Metals? 
Lubicie metaliczne lakiery?

15 komentarzy:

  1. Powiem szczerze, że wersja solo zupełnie mi się nie podoba...ale jak poscrolowałam niżej do zdobienia, to aż mnie zamurowało! Przepiękne! Normalnie jestem oczarowana ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. I am not a big metallic nail polish fan just because of the stripes that are quite visible after application, but this way whit stamping on looks magnificent!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zanim ostemplowałaś nie podobało mi się, ale z tymi koronkami jest pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koronka na takiej metalicznej bazie wygląda całkiem nieźle w tym wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny efekt :) Z chęcią zobaczyłabym również efekt z białym zdobieniem ale na innym kolorze lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny :) Zaskoczyło mnie to jak łatwo zmywają się lakiery z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O ile dotąd lakiery z tej serii GR bardzo mnie kusiły, tak ten solo jakoś nie nie powala. Za to z naklejką prezentuje się już bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Te lakiery mnie zachwyciły i też rozczarowały, dlaczego? To jak spisują się do stemplowania to jedna wielka rewelacja, aż mnie kuszą :) Natomiast solo nie podobają mi się za bardzo, nie lubię tego efektu smug po stemplu :) Jednak Twój sposób na lakier totalnie mnie przekonał i stylizacja mega mi się podoba :)

    Kochana dla Ciebie fajne byłyby naklejki Manirouge, myślę, że mogłyby Ci się spodobać i jak będziesz miała okazję to je sobie wypróbuj :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne połączenie metalu z koronką. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna kolekcja :-] Może wzajemna obserwacja? My Blog

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)