Golden Rose Metals nr 114

22:11 Lucy nails 21 Komentarze

Kolejny lakier z kolekcji Metals firmy GOLDEN ROSE  , który Wam pokażę to nr 114.
Kolor lakieru jest turkusowy oczywiście w wykończeniem metalicznym.
Pojemność lakieru to 6 ml. Pędzelek jest krótki, prosto ścięty.
Konsystencja średnio gęsta ; do krycia potrzebuje 2 warstw.Maluje się nim dobrze; wiadomo , trzeba równo pociągać pędzelkiem, bo widoczne są kreski.Niektóre lakiery z tej kolekcji są jednowarstwowe, ten akurat potrzebuje dwóch warstw, ale również jak pozostałe nadaje się do stemplowania.Zmywa się dobrze.
Cena lakieru: 5.90 zł
Tak prezentuje się solo na paznokciach
metaliczne_lakiery
Postanowiłam połączyć go w gradiencie z miedzianym kolorem nr 107 również z kolekcji Metals.
Nie wiem czy to wina gąbeczki, której użyłam, ale została mi lekko chropowata powierzchnia.Na zdjęciach jest to bardziej widoczne ze względu na odbicie światła niż w rzeczywistości.Na koniec ozdobiłam paznokcie naklejkami wodnymi z kokardkami w kolorze złotym.Naklejki pochodzą ze sklepu  EDBEAUTY . W tej chwili nie widzę ich w ofercie, ale znajdziecie tam wiele innych naklejek i nie tylko.

21 komentarzy:

  1. Wersja bez naklejek bardziej mi się podoba. Sam lakier jest tak ładny, że nie potrzebuje już zdobien. Wybierasz ładne kolorki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz a dla mnie noszenie samego lakieru jest zbyt nudne ;)

      Usuń
  2. Sam GR nie do końca w moim guście, ale z gradientem wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak zawsze lubię gradienty to tym razem nie byłam zadowolona z tego zdobienia do końca.

      Usuń
  3. Ślicznie wyszło, też go mam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie moja kolorystyka ale ładnie wyszlo

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawiałam się nad tymi lakierami, ale kolory jakoś mnie nie przekonują. :) Chociaż pomysł na gradient bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem ciekawe zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nietypowe połączenie ale ja właśnie takie lubię :D Super 🖤

    OdpowiedzUsuń
  8. Na początku myślałam, że zrobiłaś plażę, a dopiero potem się skapnęłam, że to jednak nie to :P Mimo wszystko fajnie to wygląda, ten niebieski ma bardzo ładny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny kolorek tego niebieściaczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. With the bows on it looks fantastic. I wish you all the best for 2018!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pięknie one stemplują, no nie mogę się na nie napatrzeć <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Extra ten metaliczny turkus! :) Świetnie współgra z odcieniem srebra i złota :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej podoba mi się wersja ze wzornika - stempel metalicznym lakierem na czarnym podkładzie, wygląda cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. GR połączeniu z tym zdobieniem wygląda całkiem nieźle, ale sam w sobie mnie nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)