Golden Rose Metals nr 104 i płytka BeautyBigBang08

23:12 Lucy nails 17 Komentarze

 Następny w kolejce z  kolekcji Metals  firmy GOLDEN ROSE  jest lakier o numerze 104
 Lakier ma kolor jasno różowy  z metalicznym oczywiście wykończeniem.
Pojemność lakieru to 6 ml. Pędzelek jest krótki, prosto ścięty.
 Konsystencja średnio gęsta i kolor jasny, więc myślałam, że dwie warstwy lakieru będą potrzebne, ale okazało się , że jedna w zupełności wystarcza. Podczas malowania zostają widoczne pociągnięcia pędzla.S Ta jedna warstwa schnie może nie ekspresowo, ale przyzwoicie.Tak jak poprzednie kolory z tej kolekcji, które Wam pokazywałam nadaje się do stemplowania.Na jasnej bazie będzie mało widoczny, ale na ciemniej wygląda bardzo ładnie.
Cena lakieru: 5.90 zł
 Tak prezentuje się solo na paznokciach
 A tak ozdobiony wzorem z płytki BeautyBigBang08 odbitym lakierem KONAD Special Nail Polish Black
 Płytka BeautyBigBang08 pochodzi ze sklepu Beauty Bigbang z którym niedawno nawiązałam współpracę.

 Przychodzi do nas zapakowana w kolorowy kartonik z logo sklepu.


 Zabezpieczona jest niebieską folią, którą należy zdjąć przed użyciem.
 Płytka ma kształt kwadratowy. Jej wymiary to 6 x 6 cm. Waga : 10 g.
Znajduje się na niej 6 wzorów kwiatowych w połączeniu z koronką.
Wzory są duże i nadają się dla właścicielek długich paznokci.
Wyżłobione są głęboko i nie miałam najmniejszych problemów z ich odbiciem.

 Płytka dostępna jest TUTAJ
Cena:2.39$ w przeliczeniu 8.39zł

 Robiąc zakupy w sklepie Beauty Bigbang    możecie skorzystać z kodu LUCY10 dzięki , któremu dostaniecie 10% zniżki.

17 komentarzy:

  1. Piękne pazurki:) , nawet nie wiedziałam że golden rose ma w swojej ofercie takie metaliczne lakiery. Ja od kilku lat tylko hybryda:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, zdobienia wyglądają fantastycznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakier ze zdobieniem wygląda pięknie. Twoje zdobienia zachwycają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie odbijają się wzory z tej płytki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo pokażę inne wzory z tej płytki, ale na razie muszę ogarnąć inne rzeczy ;)

      Usuń
  5. Kurcze, bardzo fajna jest ta seria :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Na razie mam jedną z tej firmy, ale już mam chrapkę na inne ;)

      Usuń
  7. Mam już jedną płytkę z BeautyBigBang, a w drodze jest kolejna :) Póki co ją wręcz uwielbiam ;) Piękne zdobienie *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tej płytki akurat najbardziej podoba mi się ten wzór różyczek, ale ten, który wybrałaś też jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice pattern and perfect stamping manicure, very eye-catching! :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)