Golden Rose Metals nr 110

21:48 Lucy nails 11 Komentarze

Dzisiaj przedstawiam lakier o numerze 110 z kolekcji Metals  firmy GOLDEN ROSE
 Kolor lakieru określiłabym jako róż przełamany  brązem o wykończeniu metalicznym.
Pojemność lakieru to 6 ml. Pędzelek jest krótki, prosto ścięty.
Konsystencja średnio gęsta,napigmentowanie bardzo dobre;  lakier kryje już po jednej warstwie. 
Podczas malowania zostają widoczne pociągnięcia pędzla.Schnięcie jednej warstwy w normie.Zmywa się dobrze i nie farbuje paznokci.
Cena : 5.90 zł
Tak lakier prezentuje się solo na paznokciach
Ja tym razem użyłam go do stemplowania.Jako baza biały lakier GOLDEN ROSE Ice Chic nr 04.
Wzory  pochodzą z płytki BP-L050 firmy Born Pretty Store.Całość pokryłam topem Seche Vite.
metaliczne_lakiery
metaliczne_lakiery

11 komentarzy:

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)