Golden Rose Ice Chic nr 04

15:50 Lucy nails 31 Komentarze

Hejka ;)
Dzisiaj ostatni z lakierów Golden Rose Ice Chic - biały tym razem  o numerku 04.
Golden Rose Ice Chic nr 04
Golden Rose Ice Chic nr 04
Butelka:kwadratowa przywodząca na myśl kostkę lodu  z plastikową czarną nakrętką, pojemności 10.5 ml
Pędzlelek:  mięciutki , średniej długości i grubości , prosto ścięty
Kolor:biały
Wykończenie:kremowe
Konsystencja:dosyć płynna 
Krycie:dwie warstwy
Schnięcie: dwie warstwy ponad pół godziny
Cena:6.50 zł
 Ogólne wrażenia:
Nie wiem jak Wy , ale ja zawsze mam problem z białymi lakierami; zanim zdążę wykorzystać 1/3 butelki już lakier mi gęstnieje i nie da się nim ładnie pomalować paznokci , bo widać smugi.Mam pełno pozaczynanych lakierów białych z różnych firm,żadnego z nich nie udało mi się wykorzystać nawet do połowy i ciągle kupuję nowe w poszukiwaniu tego najlepszego.Jak pokazała się seria Ice Chic to i tym razem skusiłam się na kolejną biel i mogę powiedzieć, że na razie spisuje się bardzo dobrze. Lakier ma dosyć płynną konsystencję, przez co dobrze się nim maluje. Nawet przy pierwszej warstwie nie ma smug, druga pokrywa całkowicie płytkę. Schnie trochę dłużej niż kolorowe lakiery z tej serii.Biel jest taka naprawdę biała i jak na razie nawet lewą ręką udaje mi się dokładnie pomalować paznokcie,a często przy gęstych konsystencjach miałam z tym problem.Nie wiem czy szybko zgęstnieje, to się dopiero okaże.Bardzo lubię biały kolor na paznokciach( oczywiście z wzorem) , ale rzadko nosiłam , bo białymi lakierami maluje mi się najtrudniej, ale teraz mając ten, wiem, że  będę częściej nosiła białe paznokcie.
Golden Rose Ice Chic nr 04
Golden Rose Ice Chic nr 04
 Tak wygląda sam lakier na paznokciach
Golden Rose Ice Chic nr 04
Golden Rose Ice Chic nr 04
Golden Rose Ice Chic nr 04
 Ozdobiłam go wzorem z płytki BP-L003 firmy Born Pretty Store , której recenzję możecie przeczytać
 Przypominam o kodzie RPL91, dzięki któremu dostaniecie 10% zniżki na wszystkie nieprzecenione produkty w sklepie.Przesyłka nierejestrowana jest darmowa.
Niebieski lakier ,którego użyłam do stemplowania to Colour Alike & B.Loves Plates Blue Ocean  ;całość pokryłam topem Sally Hansen Diamond Flash
Płytka BP-L003 Born Pretty Store
Płytka BP-L003 Born Pretty Store
Płytka BP-L003 Born Pretty Store
Golden Rose Ice Chic nr 04
Golden Rose Ice Chic nr 04
Golden Rose Ice Chic nr 04
Golden Rose Ice Chic nr 04
Golden Rose Ice Chic nr 04
Wzorki na paznokciach
Stemple na paznokciach
Stemple na paznokciach
 Zdjęcie użytych produktów
Ciekawa jestem który z kolorów pokazywanych przeze mnie z tej serii podobał Wam się najwięcej?
Mnie chyba miedziany , bo mimo, że solo nie zachwyca to ze stemplem wygląda świetnie.Biały jak na razie też mogę zaliczyć do moich ulubieńców.
Ogólnie sądząc po tej piątce mogę powiedzieć, że seria Ice Chic jest bardzo udana.Dobrze się nimi maluje, schną przyzwoicie, wybór kolorów ogromny , no i te cudne buteleczki. Niemniej jednak nadal moją ulubioną serią firmy Golden Rose pozostaje Rich Colour.Dlaczego? Są lepiej napigmentowane  i  dużo kolorów z tej serii kryje nawet po jednej warstwie i wiele z nich służy mi jako lakiery do stemplowania.

31 komentarzy:

  1. Bardzo ładna biel. Biele w ogóle b. lubię, a z niebieskim jak najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię białe pazurki, ale rzadko noszę,bo ciężko się białymi lakierami maluje i mam nadzieję, że teraz będę nosić je częściej ;)

      Usuń
  2. bardzo fajny wzorek no i połączenie bieli z niebieskim jak dla mnie super ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurde z tą bielą to naprawdę koszmar jakiś :)
    U Ciebie bardzo ładnie to wygląda, no ale jest nowiutki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jak będzie za jakiś czas ;) na razie mogę polecić tą biel , bo bardzo fajnie się nią maluje

      Usuń
  4. Jakie cudowne <3 Ten turkus na tej bieli wygląda oszałamiająco <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zazwyczaj też gorzej wychodzi prawa ręka, dlatego więcej ćwiczę malowanie prawą ;) Ja malowania ręcznego nie odpuszczę ;)

      Usuń
    2. Gdybym miała więcej czasu to pewnie też częściej malowałabym ręcznie

      Usuń
  5. Kocham biel na pazurkach ♥ jest w pierwszej 3 moich ukochanych :))Rich color to też moja ulubiona seria... mam ich chyba więcej niż 40 kolorów ;D Mani śliczne !!! koniecznie więcej bieli na pazurkach :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 40 to sporo ;) tylu aż nie mam, ale wszystkie które posiadam są świetne

      Usuń
  6. Czasem lubię biel na paznokciach, szczególnie z takim delikatnym zdobieniem jak Twoje :) Coś jest z białymi lakierami, że szybko gęstnieją, ja tak przejechałam się na Sally Hansen.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam dwie butelki SH białego, ale używam już tylko czasem do stemplowania, bo mimo, że biel fantastyczna to też mi szybko zgęstniał

      Usuń
  7. ostatnio też coś mnie ciągnie do białych lakierów, ale tak jak piszesz - o dobrą biel niestety jest bardzo trudno, sama wciąż szukam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne połączenie! Fakt, biel jest problemowa :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tez z biela zawsze mam problem,bo trzeba idealnie rozłożyć lakier ,zeby laadnie wygladal,ale u Ciebie pięknie to wyglada a ze wzorkiem to już bajka

    OdpowiedzUsuń
  10. białe pazurki z niebieskim wzrokiem cudo:D

    OdpowiedzUsuń
  11. lakier ładnie wygląda na pazurkach i świetnie prezentuje się z takim kolorem stempli :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wygląda świetnie, a w połączeniu z niebieskim jest pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Biały lakier i brak smug - ideał!! :) Cudne zdobienie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nienawidzę białych lakierów, przerobiłam już chyba z 15 różnych marek i każdy mi smuży albo schnie trzy lata :x nigdy w życiu nie udało mi się osiągnąć takich paznokci jak na twoich zdjęciach, więc nie wiem czy się nie zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak będzie z tym lakierem za jakiś czas, ale teraz dopóki jest nowy maluje super

      Usuń
  15. uwielbiam połączenie białego z niebieskim <3 świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ;) muszę częściej nosić białe paznokcie ;)

      Usuń
  16. ten wzorek niesamowicie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna biel, aż razi po oczach :) Z wzorkiem wygląda przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. muszę sobie kupić takie stempelki, świetne są :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pazurki śliczne :) te kolory to zdecydowanie moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)