Miesięcznik lakieromaniaczki - luty 2016

19:18 Lucy nails 20 Komentarze

Witam ;)
Luty miesiąc krótki, nawet nie wiem kiedy zleciał, ale uzbierało się 10 postów.
Pora na podsumowanie:

Born Pretty Store Stamping Nail Polish Green nr 37 
Nail Art Pen od Lady Queen- pisak do zdobień na paznokciach 
KLIK 
 Walentynkowe zdobienie z naklejkami od
EDbeauty - Profesjonalne ozdoby do paznokci.
Born Pretty Liquid Peel Off Tape 
KLIK 
 Walentynkowo po raz drugi z płytką Dream Girl-12 od
EDbeauty - Profesjonalne ozdoby do paznokci.
KLIK 
Golden Rose Ice Chic nr 62
 Golden Rose Ice Chic nr 49
KLIK 
 Golden Rose Ice Chic nr 36
KLIK 
 Golden Rose Ice Chic nr 42 
KLIK
Golden Rose Ice Chic nr 04
KLIK
W tym miesiącu kupiłam sobie piątkę lakierów firmy Golden Rose z nowej kolekcji Ice Chic i wszystkie udało mi się już wypróbować i pokazać Wam na blogu.Linki wyżej pod zdjęciami.
Na dzisiaj to tyle; zapraszam wkrótce na nowe zdobienia ;)
Lucy

20 komentarzy:

  1. Bez zastanowienia wybieram ostatnie, do teraz się nimi zachwycam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdobienia z Ice Chic- moje ulubione

    OdpowiedzUsuń
  3. 10 postów to całkiem sporo ;) zachwycam się każdym Twoim zdobieniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż sama się dziwię, że się 10 uzbierało ;)

      Usuń
  4. mi bardzo podoba się to co zmalowałaś pisakiem :) a nowe lakiery GR wszystkie świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne, zwłaszcza pierwsze dwa bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy i ostatni mnie zachwyciły! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym nie była w stanie wskazać, które najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolejny świetny miesiąc! najlepsze te kiss me z ptaszkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne są te lakiery od GR ;) muszę w końcu jakiś kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  10. One manicure is more beautiful than the other.

    OdpowiedzUsuń
  11. Golden Rose Ice Chic nr 36 chyba mój ulubieniec <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Tym razem to chyba pop artowe zdobienie podbiło moje serducho ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. och, ale cudne!! to do skórek muszę sobie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękności, odmawiam wybrania najładniejszego :D

    OdpowiedzUsuń
  15. wow! jakie cudowne! chcialabym umiec tworzyc takie cuda! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. O matkoooo ile przegapiłam!
    Ale ważniejsze - co mi KŁAMIESZ?! Kilka zdjęć wyżej widzę, że masz ptaszka xD
    Poza tym, nawet jakbyś nie miała, to możesz tło zrobić stemplowe a ptaszki mogą być z naklejek wodnych albo ręcznie malowane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz tego ptaka przegapiłam ; dobrze , że czuwasz ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)