GOLDEN ROSE Metals

22:59 Lucy nails 20 Komentarze


Firma GOLDEN ROSE  niedawno wypuściła na rynek nową kolekcję metalicznych lakierów.Dostałam propozycję przetestowania ich i dzisiaj pokażę Wam , na razie na wzornikach 6 kolorów lakierów z kolekcji Metals.Cała kolekcja składa się z 14-stu kolorów.
Lakiery przyszły do mnie zapakowane w takie piękne pudełeczko z logo firmy.
Lakiery zamknięte są w małych  kwadratowych buteleczkach ze srebrną nakrętką  o pojemności 6 ml. Nie wiem jak Wy, ale ja lubię takie maluszki.Lakiery posiadają krótki, prosto ścięty pędzelek.
Kolory które otrzymałam oznaczone są numerami :104, 106, 107,110, 111 i 114.
Lakiery mają fajną, gęstą konsystencję i do krycia wystarcza już jedna warstwa.Jak  w przypadku wszystkich metalicznych lakierów podczas malowania zostają widoczne są pociągnięcia pędzla.Trzeba wprawnym ruchem aplikować je na paznokcie, aby te linie były równe.Jeśli na lakier będziemy dawać np.stemple te linie nie będą już widoczne.Wszystkie lakiery mają piękny połysk , a ciekawa gama kolorów pozwoli każdej znaleźć coś dla siebie.
Jak zobaczycie na poniższych zdjęciach lakiery nadają się również do stemplowania , dzięki dobrej pigmentacji.
Cena lakierów : 5.90 zł
W następnych postach będę pokazywała lakiery już na paznokciach , a dzisiaj zapraszam do szybkiej prezentacji.
Tak prezentują się lakiery na wzorniku
Próbę stemplowania wykonałam na czarnej bazie
GOLDEN ROSE Metals nr 104
GOLDEN ROSE Metals nr 106
GOLDEN ROSE Metals nr 107
GOLDEN ROSE Metals nr 110
GOLDEN ROSE Metals nr 111
GOLDEN ROSE Metals nr 114

20 komentarzy:

  1. Nie maluję paznokci normalnymi lakierami, ale te są piękne :) Może wykorzystam jeden z nich do stemplowania, niebieski to zdecydowanie faworyt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam tylko zwykłe lakiery i uwielbiam stemplować ;)

      Usuń
  2. super kolory :D Metaliczne paznokcie są fajne na każdą porę roku, nie tylko na sylwestra czy karnawał :D

    zapraszam również do mnie na bloga :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie fajna pigmentacja skoro tak super stemplują :) Mam cztery, ale jeszcze nie zdążyłam ich użyć :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne te lakiery, chyba sie na jakis kolorek skusze

    OdpowiedzUsuń
  5. jak ladnie stempluja sliczne kolory

    OdpowiedzUsuń
  6. Na blogach jak je oglądam, to stwierdzam, że są cudowne i w ogóle! Ale jak oglądałam je ostatnio na żywo na stoisku to żaden kolor mnie do siebie nie przekonał na tyle, żebym go kupiła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem też tak mam, albo na odwrót; w sklepie mi się podobają jakieś lakiery a na paznokciach już nie

      Usuń
  7. Ja dostałam ostatnio 2 z tych maluszków...ciekawa jestem jak będą się sprawowały :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kilka z nich. Były w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim razie ja koniecZnie się skuszę na jakiś, ale typowo w celach stemplowania 😍

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)