Wesołych Świąt Bożego Narodzenia !

21:55 Lucy nails 21 Komentarze

Świąteczne paznokcie przygotowałam z użyciem naklejek wodnych ze sklepu EDBEAUTY .
Są to naklejki na całe paznokcie sztuk 10.Każda z naklejek  jest zaokrąglona więc nie musimy ich z jednej strony już przycinać. Na końcówkach wiadomo, trzeba odciąć to co będzie wystawało poza paznokieć. Naklejki mają białe tło  a na nim widzimy wzory zimowo- bożonarodzeniowe w kolorze rudej czerwieni.
Naklejki maja symbol A1129 , kosztują 2.49 zł
Dostępne są TUTAJ


 
Życzę wszystkim cudownych, prawdziwie rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia opromienionych blaskiem betlejemskiej gwiazdy. Niech pokój, miłość i szczęście otoczy Was wszystkich i sprawi,że te Święta będą niezapomnianym czasem spędzonym bez pośpiechu , trosk i zmartwień.
Lucy 

21 komentarzy:

  1. JEstem pod wrażeniem, chyba najładniejsze świąteczne zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie za duzo sie dzieje, wesolych swiat :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo się dzieje to prawda i na kążdym paznokciu co innego ;

      Usuń
  3. Świetne te naklejki (no, może te napisy mniej mi się podobają) - bardzo zimowe i skandynawskie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze ekstra ;) Renifer jak dla mnie wymiata ;)

    Wesołych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam te naklejki, nawet myślałam żeby je teraz użyć na święta, ale jeszcze poczekają na swoją kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne te naklejki! Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne naklejki. Ja mam problem z aplikacją tych na cały paznokieć, jakoś zawsze źle je przycinam :( Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te naklejki, nie widziałam nigdzie takich wzorów :) Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne są te naklejki! No i ich niewątpliwym plusem jest to, że można je nanieść na paznokcie w kilkanaście minut :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)