Golden Rose Metals nr 107

22:08 Lucy nails 16 Komentarze


Nowy Rok 2018 właśnie się rozpoczął; mam nadzieję, że świętowaliście jego przywitanie hucznie ;)
Życzę Wam aby był pełen szczęścia, radości i miłości! Niech wszystkie Wasze plany i marzenia się spełnią!
Noworoczne mani robiłam wczoraj na szybkiego, pomiędzy zabawami z córką , a użyłam do niego lakieru firmy GOLDEN ROSE  z nowej kolekcji Metals.
GOLDEN ROSE  Metals nr 107
Kolor lakieru to miedziany o wykończeniu metalicznym. Ten lakier ma bardzo dobre krycie , bo wystarcza już jedna warstwa , alby paznokcie wyglądały dobrze.Konsystencja jest średnio gęsta, nie zalewa się skórek podczas malowania.Schnie w sumie dobrze, ale jeszcze przez jakiś czas trzeba uważać, aby nie zniszczyć mani.Do stemplowania jak widać poniżej nadaje się bardzo dobrze.
Pojemność lakieru to 6 ml.
Cena:5.90 zł

Na zdjęciach powyżej widać jak prezentuje się sam na paznokciach, a poniżej ozdobiony wzorami uznajmy to przypominającymi fajerwerki z płytki Born Pretty Store BP-L003 i BP-L076, kieliszki z szampanem pochodzą z płytki Helen 20  ze sklepu EDBEAUTY .



16 komentarzy:

  1. Ładnie! Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam te lakiery ostatnio na stoisku, ale na żywo nie znalazłam wśród nich nic co by mnie zainteresowało :D Ja patrzyłam na nie właśnie pod kątem stemplowania :) Zdobienie bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko wyszło perfekcyjnie, ale jak dla mnie trochę za smutno jak na Sylwestrowe mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę wreszcie spróbować tych metalików :D Póki co leżą i smutno na mnie patrzą :p
    zdobienie oczywiście - petarda ❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealne na karnawał <3 Piękne szampańskie zdobienie, całość wygląda bardzo estetycznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Mimo, że dużo się dzieje, całość jest bardzo elegancka. Wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie w moim stylu, ale całość wyszła bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sylwestrowy mani, przepiękny ! Najbardziej spodobała mi się pieczątka na środkowym pazurku, super.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega stemplują te lakiery z GR~! Ja właśnie chcę się na jeden skusić typowo do stemplowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kapitalnie to wygląda, lakier ma w sobie coś z szampańskich tonów więc zdobienie wygląda bombowo :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)