Dual-ended Gradient Stamper Born Pretty Store

23:30 Lucy nails 10 Komentarze

Znów jestem w fazie remontowej i nie bardzo nadążam z recenzjami.Ostatni tydzień w ogóle byłam odcięta od neta bo musiałam odłączyć router , gdyż znajdował się w tym pokoju gdzie akurat remontuję.W niedzielę udało mi się w końcu usiąść do kompa i przygotować post o takim oto przyrządzie do robienia gradientu i do stemplowania.
Dual-ended Gradient Stamper
 Stamper dostajemy zabezpieczony w plastikowej zamykanej obudowie.
 Z jednej strony mamy gąbeczkę służącą do robienia gradientu
 z drugiej mały silikonowy stempel do odbijania małych wzorów, a środek stampera wypełniony jest kryształkami.
 Skupiłam się dzisiaj na gąbce, którą możemy zdobić dowolny gradient, a ja postanowiłam pocieniować nią wzór farbką akrylową.
Na początek pomalowałam paznokcie fioletowym lakierem holograficznym MOLLON PRO 
Gdy lakier był już suchy nakleiłam szablony do zdobień , gąbeczką stampera nabrałam białej farbki akrylowej i pocieniowałam część wzoru. Dodałam trochę kropek dla urozmaicenia i pokryłam całość topem.
 Cieniowanie może nie jest idealne, ponieważ użyłam do niego farbki zamiast lakieru, ale miałam chęć użyć ponownie gąbeczki i wypróbować ją jeszcze w innym zdobieniu, niestety podczas mycia oderwała się.Gąbeczki można dokupić osobno i tak będę musiałam zrobić żeby jeszcze trochę się pobawić stamperem.
dostaniecie w sklepie bornprettystore  
w dziale  Nail Art 

Jeśli planujecie zakupy w  sklepie  możecie skorzystać z kodu RPL91, dzięki któremu dostaniecie 10% zniżki na wszystkie nieprzecenione produkty w sklepie.Przesyłka nierejestrowana jest darmowa.

10 komentarzy:

  1. Tymi gąbeczkami fajnie robi się gradient, szkoda że przy tradycyjnych lakierach są jednorazowe. Dobrze, że użyłaś farbki zamiast lakieru, choć i tak szkoda, że gąbeczka się urwała :(

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda że taka jednorazowa ta gąbeczka

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzór wyszedł fajny, choć zła bym była, gdyby mi się urwała ta gąbeczka :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Gąbeczka jakoś mnie nie przekonała. Dość droga, jednorazowa zabawa przy gradiencie robionym lakierami.
    Ale mani bardzo fajne. kropeczki bardzo ożywiły całość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. It looks like a very useful tool! :-) I wonder how much will the sponge last, I have the feeling that it can't last long... :-/
    Beautiful manicure! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślałam, że się na nie skuszę :) ale skoro jednorazowe, to pozostanę przy gąbeczkach do makijażu :) Zdobienie cudne :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdobienie! Osobiście wolę bardziej takie gąbeczki, które kupuje się solo, kosmetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdobienie, szkoda, że gabeczka okazała się jednorazowa...

    OdpowiedzUsuń
  9. Generalnie fajne, zgrabne urządzonko, no ale niestety właśnie trzeba by dokupić gąbki, a dużo bardziej opłaca się kupić sobie takie zwykłe do makijażu, sprawdzają się tak samo ☺ no może nie sa tak piękne 😁

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)