Biedronki na paznokciach

21:59 Lucy nails 10 Komentarze

Jesień się zaczęła a ja w sumie jeszcze z letnim mani przychodzę.Kompletnie o nim zapomniałam zajęta remontem, ale pokażę bo bardzo podobają mi się naklejki z biedronkami, które użyłam w tym zdobieniu.
Są to naklejki wodne oznaczone  numerem 668
Szablon zawiera 10 sztuk naklejek, które trzeba przyciąć , aby dopasować na paznokcie.Tło naklejek jest białe;można nawet nałożyć je na niepomalowane paznokcie tak jak ja zrobiłam, ale lepiej jest jednak położyć je na biały lakier.
Czerwony lakier, który ozdobiłam kropkami to  INDIGO Nail Polish Clasy.
Naklejki pochodzą ze sklepu EDBEAUTY 
i dostaniecie je TUTAJ
cena:2.49 zł
naklejki-wodne
naklejki
biedronki
edbeauty.pl

10 komentarzy:

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)