Astor Lacque DeLuxe nr 598 Vip Blue

07:27 Lucy nails 41 Komentarze

Witajcie ;)
Dzisiaj będzie o lakierze, który kupiłam przez przypadek  w Textil Markecie za 5 zł - Astor Lacque DeLuxe nr 598 Vip Blue

Opis producenta:
To pierwszy lakier Astor gwarantujący intensywny, głęboki kolor i olśniewający połysk aż do 10 dni.
Wzbogacony niepowtarzalną mieszanką włókien Lycra, wapnia, keratyny oraz złota, lakier Lacque DeLuxe nie odpryskuje, nie pęka i aktywnie wzmacnia płytkę paznokcia. Innowacyjny, dwukrotnie gęstszy pędzelek pokrywa całą powierzchnię paznokcia i pozwala uzyskać doskonały efekt już za pierwszym pociągnięciem.

Lakier pojemności 12 ml w kolorze ciemnego granatu z zatopionym shimmerem, którego niestety nie udało mi się uchwycić na zdjęciach robionych w pochmurny dzień :( Konsystencja jest dosyć płynna, trzeba dobrze manewrować pędzelkiem, aby nie pobrudzić skórek.Do całkowitego krycia potrzeba dwie warstwy; pierwsza schnie szybciutko, druga już trochę dłużej.Zmywanie bez problemu , nawet bez bazy nie zafarbował mi skórek.Jeśli chodzi o trwałość to obiecane 10 dni jest sporą przesadą.




Chciałam na nim wypróbować wzorek z płytki Promoto - Promoto XY02  lakierem Colour Alike Sinner Lady, ale wyszło marnie :(
Postanowiłam więc trochę improwizować i dorobiłam mało widoczne kropki sondą i wyszło całkiem fajnie ;) taki galaktyczny efekt ;) zresztą oceńcie sami ; Jak Wam się ten kolorek podoba?





41 komentarzy:

  1. Grat jest świetny, ciekawa jestem ja prezentuje się w pełnym słońcu:) Natomiast po raz kolejny upewniłam się w przekonaniu, że granat i srebro to duet idealny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w słońcu pięknie widać ten shimmer ;) lakier ślicznie się mieni, ale nie udało mi się zrobić takiego zdjęcia niestety :(

      Usuń
  2. coś tam widać z tego błyskotka :) a zdobienie jest genialne! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ktoś lubi mocno, ale nie "za mocno" to ten delikatny wzorek na pięknym granacie też jest super :D Ale inwencja i wykonanie ( a także opis i opinia ) , jak zwykle, rewelacyje !

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze spoko zobaczyć jak ktoś używa wzorków z tej płytki którą się ma samemu :) a te 10 dni to GRUBA przesada. Jak lakier wytrzymuje 5 to jest szok, a co dopiero 10 :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kolorek :-) fajnie wygląda z tymi kropeczkami

    OdpowiedzUsuń
  6. Kropeczki dorobione ocuciły wzorek :) Podobają mi się ciemne lakiery, same w sobie są eleganckie ale brak ich u mnie. Muszę przyczaić się na jesienne nowości KOBO.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie bardziej podoba mi się wersja ze zdobieniami, nie lubię ciemnych kolorów bez dodatków.

    OdpowiedzUsuń
  8. super wygląda z tymi kropeczkami :) kolorek też przyjemny, ale ja tylko od czasu do czasu maluję na takie ciemne barwy, co do Astorów, za bardzo za nimi nie przepadam... a trwałość 10 dni to przesada, jeszcze żaden lakier u mnie tyle nie wytrwał :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w okresie letnim nie używałam ciemnych kolorków, lubię, ale na moich króciakach nie wyglądają zbyt ładnie

      Usuń
  9. Tamto pierwsze zdobienie rzeczywiście było mało widoczne, ale teraz z tymi srebrnymi kropeczkami wygląda super! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wygląda ze zdobieniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekt końcowy wyszedł świetny ;-) Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ostatnio mam manię na ciemne paznokcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 10 dni to chyba życzenie marketingowców :D Po dorobieniu ręcznych kropek jest moc! I czy ten kolor odbijał czerwony kocyk, czy tak fajnie się sam zmieniał, że gdzieniegdzie wygląda duochromowato?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odbija się czerwona podkładka :( ale i tak się pięknie mieni , tyle, że u mnie niestety tego tak bardzo nie widać

      Usuń
  14. ja myslalam ze to czarny jest ;o ale zdobienie świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny kolor, cudowne zdobienie ;) szalenie mi się paznokcie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  16. kolorek śliczny:) a stempelki wyglądają super

    OdpowiedzUsuń
  17. Żaden najdroższy lakier chyba nie przetrwa u mnie tyle dni ,a z Astora wypada u mnie kiepsko, ale kolor obłędny, zakupiłam podobny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój pierwszy lakier z tej firmy, mam jeszcze róż, zobaczymy jak ten się spisze

      Usuń
  18. jaka luksusowa buteleczka ;) fajny, głęboki kolor

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie to wykombinowałaś :) Ostateczna wersja bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Niesamowity kolor

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię takie ciemne odcienie, z kropeczkami też fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostateczny efekt jest świetny!:))

    OdpowiedzUsuń
  23. jak zwykle u ciebie piękny mani ;) a kolor po prostu fantastyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialne :) Naprawdę uwielbiam Twoje pazurkowe stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie się prezentuje ze stempelkami :)

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczne paznokcie :*
    obserwujemy? :*:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo podoba mi się to zdobienie <3

    Pozdrawiam, http://www.amethystblog.pl/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)