Born Pretty Mirror Nail Polish Metallic Series B510 Royal Wine

22:46 Lucy nails 7 Komentarze

Zapraszam na recenzję metalicznego lakieru do paznokci firmy bornprettystore
lakier-z-efektem-lustra
BORN PRETTY  Mirror  Nail Polish  B510 Royal Wine 
Lakier ma pojemność 9 ml.Kolor to przepiękna  czerwień i zgodzę się, że nazwa  królewskie wino świetnie do tego lakieru pasuje.Konsystencja fajna , średnio gęsta. Krycie już po jednaj warstwie.
Schnięcie w normie.

Jest to lakier metaliczny a malując nim paznokcie a następnie pokrywając topem mamy uzyskać efekt lustra.
Aby go uzyskać powierzchnia paznokcia powinna być gładka. Na paznokieć nakładamy lakier  bazowy, czekamy aż wyschnie a następnie nakładamy lakier metaliczny. Trzeba dobrze potrząsnąć butelką przed użyciem. Jak lakier będzie suchy nakładamy na niego top.
Chciałam pokazać na zdjęciach jak lakier wygląda w wersji z topem, ale i bez topu . Z topem wygląda przepięknie ; kolor jest głęboki i cudnie się błyszczy. Bez topu bo powiem Wam, że  też ciekawie wygląda; coś jakby satyna.
Na zdjęciu nawet w połowie niestety nie udało mi się ująć tego połysku z topem niestety.
Taką samą kombinację z topem i bez wykorzystałam do zrobienia mani.
Wzór , pochodzi z płytki BP-L050 również firmy bornprettystore.
Paznokcie z wzorem są pokryte topem, a tam gdzie nie ma wzoru, nie ma też topu.
Bardzo spodobał mi się ten lakier ; dostępnych jest pięć wersji kolorystycznych:
-B506 Blue Enchantress
-B507 Mineral Iron
-B508 Olive Gold
-B509 Emerald Jade 
-B510 Royal Wine

Lakier dostaniecie w sklepie bornprettystore  
w dziale  Nail Art 
TUTAJ
Jeśli planujecie zakupy w  sklepie  możecie skorzystać z kodu RPL91, dzięki któremu dostaniecie 10% zniżki na wszystkie nieprzecenione produkty w sklepie.Przesyłka nierejestrowana jest darmowa.

7 komentarzy:

  1. I like this metallic nail polish, with and without the top coat :-) Gorgeous final manicure with stamping! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie top zmienił lakier ;) Podoba mi się taki efekt

    OdpowiedzUsuń
  3. mega ten wzór, strasznie mji się podoba i odcień też ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajny, podoba mi się w obu wersjach :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)