Jesienne paznokcie- part III

11:07 Lucy nails 31 Komentarze

To już trzecie jesienne zdobienie , które wykonałam.
Tym razem jako baza  lakier  GOLDEN ROSE Ice Chic nr 49
Listki pochodzą z płytki  BP-19 ; wykorzystałam te pojedyncze tym razem i rozrzuciłam je po paznokciach. Stemplowałam lakierami: MOYRA Metal Effect nr 305 i COLOUR ALIKE Greenberries Hill.Całość pokryłam Matte Top Coat firmy GOLDEN ROSE.Nie pytajcie dlaczego na zdjęciu jest też inny top, bo nie wiem ;)
Takie proste, ale przyjemne zdobienie na jesień. Jak Wam się podoba?

31 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Właśnie mamy taką mroczną,deszczową i ponurą jesień ;

      Usuń
  2. Świetnie to wygląda! Mat pasuje tutaj idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycające połączenie :) bardzo mi się podoba użycie w tym mani czarnej bazy *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor bazowy to ciemna oberżyna , ale pokryty matem wyszedł bardzo ciemno

      Usuń
  4. Fajne zdobienie! A inny top może być też dlatego, że najpierw pokryłaś paznokcie topem Sally Hansen, a potem GR? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak się przyjrzałam chwilę dłużej to mi się spodobały, bo na pierwszy rzut oka dostrzegłam konopie, a to raczej takie z kasztanowca xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Na czerni zawsze efekt jest spektakularny :) Mam te płytkę i męczę ja ostatnio na okrągło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja i jeszcze jedno na pewno zdobienie z nią pokażę ;)

      Usuń
  7. Ale pięknie Tobie odbiły te kolorki na czerni! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Może i proste ale jakie efektowne! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne mani :) Idealne połączenie kolorystyczne :) Czerń przepięknie podkreśla pozostałe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. też mam przezroczysty stempelek jednak w ogóle mi nie chcą wychodzić te wzorki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam pięć różnych przezroczystych stempli i wszystkie mi odbijają wzory

      Usuń
  11. konopne zdobienie? haha od razu mi sie tak skojarzyło może przez te zielone listki haha, bardzo mi sie podoba!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi też się skojarzyło z konopią :p
    Mam ostatnio spore zaległości ale Twoje wszystkie jesienne mani do tej pory widziałam i oczywiście za każdym razem jestem pod ogromnym wrażeniem <3 Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że nie tylko mi się z gandzią skojarzyło ;)
    Ładnie skomponowany mani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiąc mani o tym nie myślałam, liść to liść ;) dopiero jak ktoś napisał, to wtedy skojarzyłam ;

      Usuń
  14. No mi też się skojarzyło z "rośliną zakazaną" ale mani jak najbardziej na plus ♥

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)