Jesienne paznokcie 2017 - part II

22:44 Lucy nails 16 Komentarze

Dzisiaj drugie jesienne zdobienie. 
Tym razem również liście, ale już mniej kolorowe niż poprzednio i w postaci naklejek wodnych ze sklepu  EDBEAUTY.
Są to naklejki wodne z listkami klonu w kolorze białym i czarnym o symbolu STZ-V046  Wymiary arkuszu to 6 x 5.5 cm.Naklejki są cieniutkie i nie ma żadnych problemów z nałożeniem ich. Na dwa paznokcie nałożyłam cały wzór , a na pozostałe wycięłam pojedyncze listki.
Jako baza gradient wykonany metalicznymi  lakierami do stemplowania : MOYRA Metal Effect nr 305
i BORN PRETTY Stampin Nail Polish # green.Powiem Wam , że rewelacyjnie wychodzi nimi gradient; nie trzeba nawet bazy po niego bo lakiery do stempli maja fantastyczne krycie. Całość pokryłam  matowym topem firmy GOLDEN ROSE.
 Zdjęcie naklejek zapożyczone ze strony sklepu; gdyż swoje pocięłam zanim zdążyłam obfocić ;)
Naklejki dostaniecie w sklepie EDBEAUTY 
a dokładnie   TUTAJ
w cenie 2.49 zł
 

16 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja! Zainspirowałaś mnie, niebawem stworzę coś podobnego.
    Obserwuję bloga i czekam na kolejne posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fez uma combinação maravilhosa...achei lindas demais.

    Bjim...
    >>blog Usei Hoje<<
    > Instagram<

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory może mało jesienne, ale taka wariacja na temat jesieni wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdziwą wariacje jesienną dopiero pokażę niebawem ;)

      Usuń
  4. ta zielen do mnie nie przemawia jakos ale listki sa super, ale masz długie paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci , że ta zieleń na żywo wygląda bardzo ładnie ;)

      Usuń
  5. Mnie też zieleń nie oczarowała, ale pomysł mi się podoba. :) Ciekawe, jak by to wyglądało na brązie/beżu..?

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdobienie :) Gradient wyszedł świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie to jest bardziej wiosenne zdobienie (zieleń kojarzy mi się z wiosną, a wszelkie pomarańcze, czerwienie i żółcie z jesienią ;) ), co nie zmienia faktu, że pięknie to wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niby jesiennie, ale wczesną wiosną też by się sprawdziło ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)