Jesienne paznokcie 2017 - part I

23:22 Lucy nails 21 Komentarze

Może w końcu jakieś zdobienie jesienne wypadałoby pokazać ?
 No to na pierwszy rzut kolorowe liście z płytki BP-L078 ze sklepu bornprettystore, której recenzję niedawno robiłam .
Jako baza lakiery:
 CHIODO PRO nr 15 - ciemno zielony
Stemplowałam  wzór liści lakierami COLOUR ALIKE :
 Juicy Tangerine- pomarańczowy
Greenberries Hill - zielony
Red Dragon- czerwony
Sunshine - żółty
Całość pokryłam topem Diamond Flash firmy SALLY HANSEN.



21 komentarzy:

  1. Właśnie sobie uświadomiłam, że nie mam żadnej płytki, która byłaby idealna do jesiennego zdobienia :/ Świetny mani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przejrzyj dobrze; na pewno masz tam jakieś listeczki ;)

      Usuń
  2. Genialnoe wyszlo. Dla mnie jesienne mani to granaty i szarosci :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze wykombinujesz coś fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale kolorowe! Taką jesień (i zdobienia) lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Perfect color combination for fall. Love the outcome.

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealne na jesień, piękne kolory zwłaszcza te z żółtym i czerwonym.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam twoje kompozycje, są zawsze inspirujące. <3 Idealne jesienne pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny pomysł na jesienne kolory na paznokciach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, tak kolorowo, ale jednak jesiennie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)