Miesięcznik lakieromaniaczki - wrzesień 2017

23:20 Lucy nails 11 Komentarze

We wrześniu udało mi się opublikować siedem postów; to i tak dużo jak na mój okrojony wolny czas ostatnio.Mało go miałam ostatnio, żeby sobie poprzeglądać na spokojnie Wasze blogi, ale starałam się w miarę możliwości zaglądać do komentujących u mnie.Rozpoczęła się szkoła ; moja córka w tym roku poszła do zerówki i odkryła , że w szkole są różne zajęcia pozalekcyjne. Oczywiście wszystko się jej podoba; w tamtym roku chodziła tylko na karate, w tym roku  oprócz karate doszły jeszcze zajęcia plastyczne, zuchy i chce jeszcze zumbę. Nie wiem czy ona sama temu podoła i  czy ja to wszystko ogarnę , bo w domu jestem dopiero po 17-stej, a sama też od sierpnia zaczęłam chodzić na zumbę; dom trzeba ogarnąć i jeść też trzeba , ale postaram się nie rezygnować z bloga, który za miesiąc będzie obchodził czwartą rocznicę. Dość marudzenia ;) zapraszam na podsumowanie wszystkich zdobień, które w tym miesiącu opublikowałam.



 Piszcie co Wam się w  tym miesiącu najwięcej spodobało?
Pozdrawiam 
Lucy

11 komentarzy:

  1. Chyba najfajniej wygląda to zdobienie do recenzji płytki BP-L078 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lucynko, córcia już w zerówce? jeny jak ten czas leci .Zumby zazdroszczę :)u mnie niestety nie ma takich zajęć, a szkoda, bo chętnie bym poszła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi podoba się absolutnie wszystko :) No może ciut bardziej - ostatnie :) Ale ciut ciut :p
    Kochana to jeszcze nic... Ja w podstawówce byłam hardcore. Nie było mnie w domu od świtu do nocy. Kółko recytatorskie, chór, sks, gimnastyka artystyczna, tańce towarzyskie, taekwondo... Bardzo dobrze - wierz mi! Niech ma jak najwięcej zainteresowań i oby Jej nie mijało :) <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz ambitną córkę - i dobrze, nie zabijaj w niej tego :)
    Najbardziej podobają mi się Twoje kwiatuszki, są przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Te czerwone pazurki są świetne! Post chyba mi umknął wśród tych postów, które przeglądałam na bieżąco ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle wszystkie mi się podobają i podziwiam talent :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja uwielbiam wszystkie Twe prace:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie świetne! U mnie wrzesień też był ciut spokojniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie zdobienia bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)