Czas na winobranie z lakierem do stempli Kads nr 7 Purple

23:47 Lucy nails 22 Komentarze

Fioletowe paznokcie rzadko można u mnie zobaczyć , ale dzisiaj będzie właśnie fioletowo, a to dzięki lakierowi do stempli  KADS ,który pochodzi ze sklepu EDBEAUTY.

KADS nr 7 PURPLE znajduje się w plastikowej buteleczce o pojemności 10 ml.
Możemy go wykorzystać na dwa sposoby: do stemplowania i do malowania wzorków.
Lakier posiada bowiem pędzelek , który pokazuje się nam po odkręceniu nakrętki oraz rapidograf z cieniutką igiełką, który widzimy po zdjęciu  górnej  części nakrętki służący do malowania wzorów.
Pigmentacja lakieru jest bardzo dobra i stempluje się ni bardzo dobrze. 
Ja odbiłam nim wzór winogron z płytki BC-06 również ze sklepu EDBEAUTY.
na gradiencie wykonanym białym lakierem LOVELY Clasic nr 25 i fioletowym GOLDEN ROSE Color Expert nr 66.Całość pokryłam matowym topem GOLDEN ROSE. 
 Lakier dostaniecie w sklepie EDBEAUTY
w cenie 11.90 zł a dokładnie TUTAJ
płytkę BC-06 TUTAJ 

22 komentarze:

  1. Cudny manicure! Jak tylko wykończę przynajmniej cześć moich stemplowych lakierów (czy to w ogóle możliwe ?? :D) to na pewno sięgnę po KADS'y ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne jest to mani <3 A Kadsy to moje ulubione stemplolakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wzorki a pazurki cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny jest ten wzór, zapisałam sobie,bo właśnie planuje zakup jakiejś płytki 😊
    Z chęcią dołączam do obserwatorów 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne, nie znam tych lakierów do stemplowania

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne. :) Ja uwielbiam fiolety, szczególnie takie ciemne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie odbija ten lakier. A do tego jeszcze, że jest to stempel na gradiencie to już w ogóle super ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się to zdobienie :) Na pewno nie jedna kobieta mieszkająca w winnicy chciałaby mieć takie paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic dodać nic ując :) Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)