Jaśminowa oliwka do skórek i paznokci Born Pretty Store

22:54 Lucy nails 11 Komentarze

Pora na recenzję ostatniego produktu z przesyłki ze sklepu bornprettystore
Jest nim  oliwka do skórek i paznokci
 M.D.S Cuticle Revitalizer Oil
Oliwka, którą wybrałam  ma zapach jaśminowy; nie wiem czy lubicie ten aromat w kosmetykach, ale mnie się podoba.
Oliwka zamknięta jest w bardzo wygodnym opakowaniu w formie pisaka o długości 12.3cm . Z jednej strony mamy pędzelek, którym nakładamy oliwkę, dzięki pokręceniu zakrętki, która znajduje się z drugiej strony opakowania.Taka aplikacja jest bardzo wygodna i estetyczna.Producent zaleca aby stosować ją 3-4 razy w tygodniu wmasowując delikatnie w skórki i paznokcie; dzięki czemu paznokcie staną się mocniejsze  a skórki bardziej nawilżone. Ja stosuję ją po zrobieniu manicure, a przed zrobieniem zdjęć  , aby nawilżyć skórki, które stały się suche po usunięciu zmywaczem poprzedniego mani. Same wiecie jak aparat potrafi uchwycić wszystkie suchości skórek, które nawet czasem gołym okiem są nie aż tak bardzo widoczne. W takim celu sprawdza się bardzo dobrze, skórki ładnie wyglądają i pięknie pachną;)
Cena oliwki to 1.99$ i możecie ją dostać w sklepie bornprettystore
a dokładnie TUTAJ 
 Jeśli planujecie zakupy w  sklepie  możecie skorzystać z kodu RPL91, dzięki któremu dostaniecie 10% zniżki na wszystkie nieprzecenione produkty w sklepie.Przesyłka nierejestrowana jest darmowa.
 

11 komentarzy:

  1. Uwielbiam zapach jasminu. Szczegolnie gdy kwitnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też używam oliwek w takim "długopisie", ładny mani :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham zapach jaśminu, więc może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bałam się ten oliwki, ale chyba ją wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawiałam się ostatnio nad tą oliwką do skórek, ale w końcu zrezygnowałam :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedną taką oliwkę (ale brzoskwiniową) mam w pracy. Ze 2 razy w ciągu dnia lubię nią pacnąć skórki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczniutkie pazurki ;) a oliwka do skórek to u mnie podstawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oliwki w pisaku są mega wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardziej od oliwki zainteresowało mnie zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)