Rożowo, kwiatowo, wiosennie

23:02 Lucy nails 10 Komentarze

Znów postawiłam na podwójne stemple, sama nie wiem dlaczego, ale widocznie mi się podobają ;)
Na paznokciach widzicie gradient zrobiony przy użyciu jasno różowego lakieru SALLY HANSEN Miracle Gel nr 160 Pinky Promise i ORCALA Nail Polish nr 35.
Wzór pochodzi z płytki BP-L67 firmy BORN PRETTY STORE.
Odbijałam czarnym lakierem KONAD Special Nail Polish , a następnie na kwiatach jeszcze złotym lakierem RIMMEL Flip Flop Fashion nr 818 Gold Addiction. Niestety nie było łatwo nim trafić , bo był mało widoczny na stemplu i nie wszędzie udało mi się idealnie trafić drugi raz w ten sam wzór.Całość pokryłam topem Diamond Flash firmy SALLY HANSEN.
nailart
stamping
stamping
nailart
sally-hansen-lakiery
stamping-nail-art
bornprettystore

10 komentarzy:

  1. Jakie oryginalne wzorki. Chyba będę musiała od Ciebie trochę ściągnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie skomponowałaś całość. Kwiaty i ptaszki pięknie ze sobą razem wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. You made a beautiful choice of colours and a gorgeous stamping! Perfect! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi sie podoba ten manicure. Moglabym taki nosic u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tą płytkę 😍 Wszystkie wzory na niej są obłędne 💖
    A Twoje mani cudowne! I połączenie kolorów i rozmieszczenie wzorków - idealnie to wszystko dobrałaś ♥️♥️♥️😘

    OdpowiedzUsuń
  6. Według mnie takie "nieidealne" trafienie wygląda pięknie!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)