Proste mani w różu

10:24 Lucy nails 12 Komentarze

Nie mam dla Was dzisiaj nic wyszukanego, tylko proste mani, które robiłam na komunię siostrzeńca, ale właśnie czegoś takiego potrzebowałam.
Kolor bazowy to MY SECRET Neon Color Nail Polish Blackberry. Oczywiście na zdjęciach w słońcu kolor wyszedł zupełnie inny , niż w rzeczywistości, ale kiedyś udało mi się go ująć dobrze i zobaczycie to klikając w nazwę lakieru.
Wzór pochodzi z płytki BP-L049   firmy BORN PRETTY STORE.Odbiłam go najpierw czarnym lakierem KONAD Special Nail Polish, a potem srebrnym holo COLOUR ALIKE & B.LOVES PLATES Princess.Całość pokryłam topem Seche Vite.
Jak widać na zdjęciach na jednym paznokciu aż za bardzo dokładnie udało mi się trafić stemplując po raz drugi i jest różnica między oboma paznokciami, ale doszłam do wniosku, że jakoś szczególnie mi to nie przeszkadza i zostawiłam tak jak jest.
stamping
nailart
stamping-nails
podwójne-stemple
neonowy-lakier-do-paznokci
neon-nails
my-secret-neon-color
holo-lakier-do-stempli
holo-stamping
stamping-bornprettystore

płytki-do-stempli


12 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdobienie! Takie typowo 'Twoje' :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Proste, ale efektowne i bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie proste najbardziej mi sie podobaja. Nie lubie gdy za duzo tego wszystkiego na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  4. Podwójne stemple czarny/srebrny są bombowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są te twoje podwójne stemple. Efekt jest fenomenalny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Suas esmaltadas sempre muito lindas..amei demais essa.


    Bjim...
    >>blog Usei Hoje<<
    > Instagram<

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak to nic wyszukanego? Te paznokcie wyglądają pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  8. I like double stamping and yours look really beautiful! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyszły te podwójne stempelki. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiem, że powtarzam to za każdym razem, ale uwielbiam Twoje podwójne stemplowanki ♥

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)