Wiosenna płytka BP-L067 firmy BORN PRETTY STORE

21:45 Lucy nails 29 Komentarze

 Płytka BP-L067 marzyła mi się już w tamtym roku, nawet wybrałam ją wtedy sobie do recenzji, ale zamiast niej przyszła inna.Postanowiłam jeszcze raz spróbować i przyszła w ostatniej przesyłce od bornprettystore
Płytka  ma kształt prostokątny i umieszczona jest na plastikowej białej podstawce.  Przychodzi do nas zabezpieczona niebieską  folią, którą należy zdjąć przed użyciem.
Wymiary płytki to 12 x 6 cm.
Znajdują się na niej 23 pojedyncze wzory kwiatowe . Jedne w formie małych pojedynczych kwiatów,inne większe w formie bukietów. Ogólnie są one dosyć duże i na krótkie paznokcie nie będą się nadawały, bo niewiele wzoru się zmieści. Wzory idealnie nadają się do kolorowania, trzeba mieć tylko trochę czasu, żeby się w tym pobawić. 
Jakościowo płytka bardzo dobra jak zawsze z tej firmy;wzory odbijają się bez problemów.
Na pierwszy rzut wybrałam czwarty wzór na dole , zrobiłam na macie silikonowej naklejki, ale nie zdążyłam ich nałożyć i na drugi dzień nie nadawały się już na paznokcie. Przykleiłam dwie tylko na wzornik, żeby pokazać jak wyglądały.
Drugie podejście do naklejek już było udane. Tym razem wybrałam inny wzór; odbiłam go czarnym lakierem KONAD Special Nail Polish i pokolorowałam lakierem ORCALA Nail Polish nr 35.Naklejki stemplowe nałożyłam na pomalowane wcześniej paznokcie kremowym lakierem EVELINE COSMETICS Color Edition .Dołożyłam trochę kropek i całość pokryłam topem Seche Vite.
wiosenna-płytka-do-stempli
stamping
naklejki-stemplowe
kwiaty-na-paznokciach
kwiaty-na-paznokciach
wiosenne-paznokcie
kwiaty
Płytkę BP-L067 dostaniecie w sklepie bornprettystore
dokładnie TUTAJ
Cena: 2.39$
Jeśli planujecie zakupy w  sklepie  możecie skorzystać z kodu RPL91, dzięki któremu dostaniecie 10% zniżki na wszystkie nieprzecenione produkty w sklepie.Przesyłka nierejestrowana jest darmowa.

29 komentarzy:

  1. Zarówno płytka jak i wiosenne mani, bardzo piękne >3

    OdpowiedzUsuń
  2. super! I kolejny raz żałuję, że nie mam ani jednej płytki w swojej kolekcji :O

    OdpowiedzUsuń
  3. Płytka bardzo ładna, lubię tego typu wzory, choć czasu i cierpliwości do kolorowania nie mam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety masz rację wymaga to czasu i cierpliwości , ale efekty są super ;)

      Usuń
  4. Przepiękne zdobienia. Jestem pod wrażeniem! Masz talent <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam stemple a te blovesplates szczególnie ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna jest ta płytka i coś czuję, że nie raz ją tutaj zobaczę! Ten żółtek fajnie się prezentuje, zapowiada nadchodzącą wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko czas pozwoli to na pewno jeszcze się pobawię w kolorowanie ;)

      Usuń
  7. Piękne! A wzory sam raz na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam lampę, i zazdroszczę bardzo osobą które potrafią tak pięknie malować! Prześlicznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wykorzystałaś tą płytkę :) Zdobienie super! Czuję wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealne na wiosnę! Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super. Czekam jak wyczarujesz pisanki na paznokciach :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku raczej świątecznego zdobienia nie będzie ;( nie mam czasu

      Usuń
  12. I love that stamping plate, it's full of gorgeous floral patterns! Your manicure is beautiful, I love it! :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. I like very much the orchids in combination with the dots!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale jakie śliczne te pazurki ojeju :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Czaiłam się na tą płytkę. Fajne wzory na niej umieścili. Bardzo fajnie ją wykorzystałam. Super zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)W każdej chwili możesz się jeszcze na nią skusić ;)

      Usuń
  16. Uświadomiłaś mi jak dawno nie nosiłam żółtych paznokci ;o Piękne jest to zdobienie, bardzo wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja żółtki też rzadko noszę, ale czasami mnie najdzie ochota na taki kolor ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)