Paznokcie w kwiatach

22:18 Lucy nails 14 Komentarze

Tak jakoś się składa , że zazwyczaj  wybieram płytki z kwiatowymi wzorami. Lubię kwiaty na paznokciach i właśnie takie wzory wiosną i latem noszę najczęściej.
Dzisiaj jedno z takich zdobień z wykorzystaniem po raz kolejny  płytki BP-L066    firmy  Born Pretty Store
Różowy  lakier to neonek firmy  LOVELY Neon Glow nr 2  ; na zdjęciach kolor  oczywiście wyszedł zupełnie inny niż w rzeczywistości .Stemplowałam lakierami  do stempli firmy KONAD; białym i czarnym. Całość pokryłam topem Seche Vite.
 Żeby nie było nudno na niektórych paznokciach zrobiłam  gradient półprzezroczysty a na nim biały wzór , na innych podwójne stemple, na kciuku sam biały wzór.
wiosenne-paznokcie
stemple
stemlowe-wzory-na-paznokciach
kwiaty-na-paznokciach
kwiaty-na-paznokciach
kwiaty-na-paznokciach
kwiaty-na-paznokciach
kwiaty-na-paznokciach

14 komentarzy:

  1. Piękne pazurki, jak zawsze jestem ood wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  2. Łooo! Super ten półprzeźroczysty gradient ♥ Piękne paznokcie. Tez ostatnio mam fioła na punkcie kwiatowych wzorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdobienie, kojarzy mi się z latem <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Szaleństwo na paznokciach, bardzo letnie zdobienie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne, szczególnie paznokcie z negative space!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczne te cieniowane propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piękne! :) Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ten efekt ombre. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. OMG! Jakie piękne! Bardzo fajnie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Very interesting and eye-catching manicure, I like it a lot! :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)