Recenzja płytki BP-L066 Born Pretty Store

22:22 Lucy nails 24 Komentarze

Zapraszam na prezentację kolejnej płytki ze sklepu bornprettystore , którą otrzymałam w ostatniej przesyłce . Nie była to płytka , którą sobie wybrałam, a w dodatku otrzymałam ją w dwóch egzemplarzach, ale jest bardzo ładna , więc cieszę się że do mnie trafiła.
Płytka BP-L066  ma kształt prostokątny i umieszczona jest na plastikowej białej podstawce.  Przychodzi do nas zabezpieczona niebieską  folią, którą należy zdjąć przed użyciem.
 Jej wymiary to 12 x 6 cm.Znajduje się na niej 10 dużych prostokątnych   wzorów  o tematyce kwiatowo-roślinnej .Na dole płytki mam 7 wzorów pojedynczych kwiatków, a z boku  dodatkowo trzy duże wzory.
Jakość płytki jak zawsze bez zarzutu.Tak wyglądają poszczególne wzory:
Mani testowe, które wykonałam z użyciem płytki BP-L066.
Jako baza lakier  firmy Sensique Art Nails nr 333 Sea Waves To jeden z sześciu  dostępnych kolorów z tej kolekcji, które mają metaliczne wykończenie i zawierają mieniące się drobinki. Przypominają lakiery holograficzne, ale te drobinki są w jednym kolorze. Konsystencja lakieru jest średnio gęsta; kryje po dwóch grubszych warstwach, nie smuży podczas malowania.Schnięcie w miarę dobre.Cena : 7.99zł.Dostępny jest w Drogerii Natura.
Wzór kwiatów odbiłam białym lakierem  Konad Special Nail Polish za pomocą przezroczystego stempla również ze sklepu bornprettystore. Recenzja stempla:KLIK. Prezentacja lakierów Sensique : KLIK.
Płytkę BP-066 dostaniecie w sklepie bornprettystore
w dziale  Nail Art 
a dokładnie TUTAJ
Cena: 2.39$
 Jeśli planujecie zakupy w  sklepie  możecie skorzystać z kodu RPL91, dzięki któremu dostaniecie 10% zniżki na wszystkie nieprzecenione produkty w sklepie.Przesyłka nierejestrowana jest darmowa.


24 komentarze:

  1. Śliczne mani :) Płytka bardzo ładna i jak to się mówi... od przybytku głowa nie boli ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka z pojedynczymi kwiatkami by mi się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie właśnie taką z pojedynczmi kwiatkami wybrałam bo też mi się marzyła,ale to nic ; będzie taka następnym razem ;)

      Usuń
  3. Ten łowicki wzór mega mi się podoba, czekam aż coś z nim wyczarujesz <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful plate and you made a lovely manicure with it!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna płytka, ja chętnie odkupie ją od Ciebie jak masz zdublowaną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty to zawsze wyczarujesz cuda :) urocza ta płytka, a szczególnie ten mały ptaszek na niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba i ja się pobawię, może uda mi sie coś ładnego stworzyć:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne mani, a płytka taka bardzo letnio-wiosenna. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie prezentuje się ten wzór na tym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie wykonane paznokcie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. pazurki jak zwykle perfekcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne :) wyglądają nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne pazurki :) Bardzo podoba mi się baza pod to zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super ta płytka. Też się nad nią zastanawiałam bo strasznie mi się podobają słoneczniki, które na niej są :D A mani jak zwykle śliczne - b. podoba mi się kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)