Clear Jelly Stamper - przezroczysty stempel od Born Pretty Store i neonki Lovely Exotic Color

19:16 Lucy nails 43 Komentarze

Dzisiaj przychodzę z pierwszym zdobieniem , które wykonałam przy użyciu przezroczystego stempla.Dostałam go niedawno od Born Pretty Store w ramach współpracy.
przezroczysty_stempel
clear_jelly_stamper

CLEAR JELLY STAMPER & SCRAPER
Przezroczysty stempel przychodzi do nas w zestawie ze zdrapką , również przezroczystą.
Średnica gumy to 2.8 cm
przezroczysty_stempel
 Jak widać na zdjęciu zarówno opakowanie plastikowe jak i guma jest przezroczysta , dzięki czemu możemy dokładnie widzieć jak ułożyć wzór odbity z płytki na paznokciu,tak aby odbił się dokładnie w tym miejscu w którym chcemy.Zatyczka służy do zabezpieczenia gumy przed uszkodzeniem.Średnica gumy to 2.8 cm.Jest ona nieco twardsza niż w większości stempli, które posiadam, ale dobrze się nią odbija wzory.Trzeba pamiętać , że nie wolno przemywać jej zmywaczem, bo zrobi się matowa.Najlepiej do oczyszczenia gumy z resztek wzoru nadaje się taśma klejąca.
Ja postanowiłam zrobić podwójne stemplowanie .Ciekawa byłam czy dzięki takiemu stemplowi uda mi się trafić wzorem dwa razy w to samo miejsce.
Tak widzimy wzór patrząc od góry
 Wystarczy teraz tylko przymierzyć do paznokcia i odbić w wybranym miejscu.Jako pierwszego użyłam białego lakieru do stempli a na nim obiłam drugi raz ten sam wzór czarnym lakierem, ( palec środkowy i serdeczny)  ale efekt średnio mi się podobał i na pozostałych paznokciach odwróciłam kolejność kolorów.
 Pierwsza próba przypadła na palec środkowy i nie wyszło mi idealnie równo.Przymierzałam , kombinowałam aż wreszcie dotknęłam stemplem paznokcia i wzorki trochę się rozminęły, ale już na następnych paznokciach poszło lepiej.
 Stemplem Cler Jelly Stamper jestem zachwycona; wreszcie będę mogła wypróbować wzory , których do tej pory się obawiałam , nie wiedząc czy wyjdą na środku paznokcia .Czytałam, że niektóre dziewczyny mają problem z odbijaniem  stemplem  z przezroczystą gumą ( nie zawsze wzór chce się zebrać z płytki) u mnie jednak wszystko działa jak należy.
Wzór pochodzi z płytki JQ-19
zdobienia_paznokci
 Neonkowe lakiery są firmy Lovely z kolekcji Exotic Color: nr nr 01 zieleń, nr 02 żółty i nr 03 róż, które w ostatnim poście wykorzystałam do gradientu ( KLIK )
neonowe_lakiery
neonowe_lakiery
kwiaty_na_paznokciach
stemple_na_paznokcie

stemple_na_paznokcie
lovely_exotic_color
podwójne_stemplowanie
podwójne_stemplowanie
neonowe_lakiery
 Przy okazji napiszę parę słów o  lakierach  Lovely .
Seria Exotic Color przeznaczona jest do stosowania na sztuczne paznokcie i producent informuje nas o tym umieszczając informację na opakowaniu.Ja mam naturalne paznokcie, ale nie miałam obaw przed użyciem lakierów, ponieważ nosiłam już neonowe piaski , które firma wypuściła wcześniej i nic złego moim paznokciom się nie stało.
Jako pierwszy kupiłam róż nr 3 ; pomalowałam nim paznokcie i świetnie się aplikował. Nie smużył , krył bardzo dobrze i kolor jest naprawdę piękny. Pobiegłam więc do sklepu po kolejne dwa kolory : nr 01 zieleń i nr 02 żółty.Tymi jednak zupełnie inaczej się maluje niż różowym. Konsystencja jest bardziej glutowata i podczas malowania drugiej warstwy potrafią się zbierać.Nie schną zbyt szybko, ale to akurat mogę im wybaczyć ( od czego są topy przyspieszające wysychanie lakieru) , bo kolorki maja przepiękne.
 Tak prezentują się bez zdobienia:
neonowe_lakiery_do_paznokci
neonowe_lakiery_do_paznokci

Stempel Clear Jelly Stamper pochodzi ze sklepu 
bornprettystore
Kosztuje 2.99$ i możecie go znaleźć w dziale Nail Art  
a dokładnie TUTAJ
Jeśli planujecie zakupy w  sklepie  możecie skorzystać z kodu RPL91, dzięki któremu dostaniecie 10% zniżki na wszystkie nieprzecenione produkty w sklepie.Przesyłka nierejestrowana jest darmowa.  
 

 

43 komentarze:

  1. To zdobienie jest świetne, szczególnie paznokieć z różowym tłem - wygląda jakby cień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Różem z Lovely również jestem zachwycona. Limonka mnie trochę rozczarowała...
    Przeźroczysty stempel jest świetny - do precyzyjnych zdobień jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dokładnie tak jak u mnie ; różem super się maluje , a pozostałą dwójką już gorzej

      Usuń
  3. Aaa... Stempel stemplem, ale zdobienie jest cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdobienie! mam z tych neonków róż i zieleń, ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana,to zdobienie jest niczym z najlepszego salonu kosmetycznego, jestem zachwycona tymi podwójnymi stemplami

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie umiem pracować z żadnym z moich przezroczystych stempli (mam 2, jeden to ten sam, który recenzowałaś, a drugi z mleczną rączką). Ten nie chce w ogóle zbierać mi wzorów, nawet po zmatowieniu (tak, zrobiłam to i nadal nie działa jak należy). Zupełnie nie wiem co robię źle. W dodatku, w tym egzemplarzu, denerwuje mnie, że guma wpada do środka po nierównym i zbyt mocnym przyciśnięciu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zauważyłam, że mój przezroczysty stempel nie zbiera zbyt gęstych lakierów. Miałam bardzo duzy problem z odbiciem bielą. Ta od B loves plates jest mocno napigmentowana i gęsta, kilkukrotnie próbowałam nią odbić, ale nic z tego. Dopiero biel z Essence do stempli okazała się ideałem. Wypróbuj może jakieś rzadsze lakiery. Mam nadzieje, że się uda :)

      Usuń
    2. Nie wiem czy dobrze zrozumiałam, ale jeśli zmatowiłaś przezroczysty stempel to w zasadzie jest już zepsuty. Też się obawiałam jak będzie się z tym stemplem pracowało ale na razie bardzo dobrze , nawet biały lakier jak widać na zdjęciu odbił się bardzo dobrze

      Usuń
  7. Nie mogę się napatrzeć na te kwiatki! Przepiekne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne!!! Piękne kolory i cała reszta. Kupiłam sobie duży stempel na alie ale musiłam go zmatowić i już tak fajnie nie jest ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie nie pobiera zbyt płytkich wzorów. Z Pueen, Konad i Cheeky działa świetnie, z BPS i innych płytek z aliexpress nie zbiera wcale :( super Ci to wyszło;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie próbowałam bo jeszcze na płytkach XY bo z nich najgorzej się odbija ,ale z serii JQ i BC oraz z bps odbija dobrze

      Usuń
  10. Przeźroczysty stempel mam od B. Loves Plates - z tego co do tej pory nim stemplowałam to zbierał wszystko - choć muszę przyznać, że nie próbowałam go na chińskich, najtańszych płytkach. Od Born Pretty Store nie mam ani jednego stempla, a mam już ich tak dużo w ogóle, że chyba do testów już takiego produktu nie wybiorę ;-D Zdobienie wyszło prześwietnie! Żywe kolory, idealnie odbity wzorek <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Kwiatki wyszły pięknie, nawet tam, gdzie się wzory 'rozminęły'. Też mam ten stempel i powiem Ci, że z odbijaniem to zależy od płytki i lakieru do stempli, ale im dłużej go używam, tym lepiej odbija :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wsystkich kombinacji z nim jeszcze nie wypróbowałam ale oprócz tego zdobienia używałam Ci też już kilka razy i jak na razie jest ok

      Usuń
  12. Genialne zdobienie. Jestem zachwycona i kolorystyką i podwójnym stemplowaniem, które wyszło Ci świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Teraz mi jest smutno, bo robiłam też podwójny stempel z tą płytką w środę i nie wyszło mi tak ładnie jak Tobie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale Ci nie wierzę ;) na pewno wyszło bardzo ładnie

      Usuń
  14. I like very much the double stamped effect and the colors are bright and fun!

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie ostatnio przyfrunął do mnie ten stempel i mam wielką nadzieję, ze może nim uda mi się odbijać wzorki. Miałam kilka stempli, lakierów, stos płytek i ciągle nie chce mi to wychodzić. Wiecznie wzór nie odbija mi się ładnie na paznokciu. Twoje są po prostu obłędne i to zawsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jakie masz te płytki i stemple ale zazwyczaj w nich tkwi sekret stemplowania .Jeśli są dobrej jakości nie powinno być problemów, wystarczy poćwiczyć i na pewno się uda )

      Usuń
  16. Piękne zdobienie wyczarowałaś. Mój przezroczysty stempel działa tylko z lakierami nie przeznaczonymi do stempli, tych od CA/BLP nie chce mi zbierać :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie!
    Mnie tego typu gumy nie chcą zbierać lakierów do stempli od CA... a najczęściej ich używam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie się zastanawiam czy już próbowałam go z lakierami CA bo już kilka razy nim stemplowalam ale z Konada też lakiery są gęste a jest w porządku

      Usuń
  18. Jak dla mnie cudnie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  19. Przeźroczysty stempel to idealne rozwiązanie dla podwójnych stempli, jak dla mnie to idealne rozwiązanie :) Twoje mani jak zawsze piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Super ! Bardzo, bardzo, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy jest ten stempel :) Przepiękne zdobienie <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podoba! Dla mnie przezroczysty stempel to jest strzał w dziesiątkę! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. wzorki po tym stemplu idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie! A kolorki są rewelacyjne....podobają mi się bardzo te podwójne stemple...nigdy jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)