Lovely Neon Glow nr 2

23:31 Lucy nails 17 Komentarze

 Zachciało mi się neonowego różu na paznokciach; wyjęłam wszystkie jakie mam i okazało się, że zgluciały i ciężko było nimi ładnie i równo pomalować paznokcie. Udałam się więc do Rosmanna i kupiłam LOVELY Neon Glow nr 2 .
 Maluje się nim dobrze, nałożyłam dwie warstwy lakieru i uznałam , że wystarczy.Pierwsza warstwa wyschła szybko, druga już trochę dłużej.Na serdeczny i środkowy odbiłam wzór z płytki BP-L052 firmy bornprettystore , którą niedawno Wam pokazywałam ( TUTAJ ) czarnym lakierem KONAD Special Nail Polish .Całość pokryłam topem Insta Dri firmy SALLY HANSEN i okazało się, że lakier trochę zmienił kolor i nabrał tonów pomarańczowych. Na zdjęciach widać , że w butelce kolor jest inny , a na paznokciach inny, ale i tak jest ładny ;)


17 komentarzy:

  1. śliczny manicure :) lubię neonki na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się jeszcze nie zdarzyło, żeby ten top zmienił kolor lakieru. Zdobienie bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdobienie proste ale b. fajne. W sumie sam neon już przyciąga wzrok. Ale żeby top zmienił kolor lakieru to jeszcze nie słyszałam ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Miksowałam już ten kolor z SH i nie zauważyłam zmiany koloru, dziwna sprawa... Nieważne, bo zdobienie piękne jak zwykle! <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie wiedziałam, że tak się może zdarzyć, żeby top zmienił kolor lakieru. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor neonu. Ja właśnie widzialam nie raz jak top zmienia kolor lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też ostatnio neonowo. Super kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie całość wygląda z tym prostym wzorem ;) A może to nie top zmienił kolor tylko po prostu lakier w buteleczce inaczej wygląda niż na płytce? Mi się tak kilka razy zdarzyło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zanim nie nalozylam topu kolor był taki sam;ale mnie ta zmiana w niczym nie przeszkadzała

      Usuń
  9. Bardzo ładne :) U mnie też dopiero co gościł neon na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny kolorek, daje po oczach :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)