Miesięcznik lakieromaniaczki - styczeń 2018

22:05 Lucy nails 8 Komentarze

Zapraszam na podsumowanie pierwszego miesiąca w 2018 roku!
W styczniu na blogu królowały głównie metaliczne  lakiery firmy GOLDEN ROSE, które otrzymałam od firmy do przetestowania, są też dwie recenzje produktów ze sklepu BeautyBigBang, z którym niedawno rozpoczęłam współpracę i propozycje z naklejkami ze sklepu EDbeauty.pl.

Niebawem nowe zdobienia, recenzje a na razie chorujemy obie z córą niestety. Mam nadzieję, że grypa Was ominęła ; trzymajcie się zdrowo!
Lucy



8 komentarzy:

  1. Mój faworyt to koronkowe zdobienie na lakierze GR 104. Bardzo eleganckie :)
    Ps. Zdrówka życzę Tobie i córci.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdobienia z Metallikami 104 i 106 są cudne ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej jakie śliczne pazurki, gratuluję i zazdroszczę masz co robić <3 Ja dopiero zaczynam swoją przygodę z lakierowym światem bloga. Obserwuję i zapraszam do siebie jeżeli ci się spodoba to będę wdzięczna za obserwację bo dopiero zaczynam i nie mam za wielu obserwatorów ;-[ Pozdrawiam Klaudia z https://klaudiaartnail.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wychodzi na to, że najbardziej podobają mi się koronki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne paznokcie, ja bardzo lubię lakiery z Golden Rose :)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie piękne ale chyba najbardziejsze dla mnie te ostatnie ❤️

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)