Orientalne paznokcie z płytką Harunouta Floral Plate 08

23:34 Lucy nails 24 Komentarze

Dzisiaj zdobienie - mix wzorów z płytki Haronouta Floral Plate 08 , które wyszło dosyć orientalnie.
Płytka Haronouta Floral Plate 08 pochodzi ze sklepu bornprettystore. Różowy lakier to MY SECRET Neon Color Nail Polish Blackberry.
Biały to LOVELY Clasic nr 25.Stemplowałam białym i czarnym lakierem KONAD Special Nail Polish. 
Zabierając się za to zdobienie kompletnie nie miałam żadnego pomysłu na nie, ale w efekcie niezamierzonym powstał taki właśnie mix.



24 komentarze:

  1. Ten niezamierzony efekt wygląda fantastycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie współgra wszystko ze sobą!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czemu, ale zdobienie kojarzy mi się trochę z tematem "sugar skull". Te białe stemple na czarnym tle wyglądają trochę jak kości czy czaszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje zdobienie, i Twoj styl Kochana. Wszedzie rozpoznam Twoje paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wygląda to zdobienie :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przypomina mi to jakieś śrubki, trybiki - jak w zegarku :D Fajne zdobienie!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)