Halloween nails z naklejkami od Edbeauty

10:19 Lucy nails 22 Komentarze

Moja propozycja paznokci na Halloween powstała przy użyciu naklejek  ze sklepu EDBEAUTY. , które otrzymałam w ostatniej przesyłce.
Są to naklejki wodne z samymi wzorami z motywami halloweenowymi oznaczone symbolem A1107. Naklejki są cieniutkie i ich aplikacja jest bardzo prosta i przyjemna.
Wybrałam trzy wzory z szablony i połączyłam je z stemplowanym wzorem pajęczyn z płytki
BP-L078  firmy Born Pretty Store.Biały lakier to LOVELY Clasic nr 25. Metaliczna czerwień to  WIBO Golden Nails nr 1.
Stemplowałam lakierami : KONAD Special Nail Polish Black i MOYRA Metal Effect nr 304.
Całość pokryłam topem Insta Dri firmy SALLY HANSEN. 
Naklejki dostaniecie w sklepie EDBEAUTY
dokładnie TUTAJ
Cena: 2.49 zł 
 

22 komentarze:

  1. Wyglądają przepięknie w Halloweenowym klimacie! A do tego jakie tanie te naklejki, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne pazurki ;) Fajnie wyszło Ci połączenie naklejek wodnych ze stemplami w jednym zdobieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się te pajęczynki na samych końcówkach. Cudne pazurki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie to zdobienie się całościowo komponuje, pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że blogosfera już ostro obchodzi Halloween :) Pazurki fajne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne, na Halloween idealne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Iście przerażające! Ja w tym roku też planuję wrzucić Halloweenowe pazurki, a bardzo dawno tego nie robiłam, zobaczymy jak spodobają się czytelniczkom <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo się dzieje, ale fajnie się to wszystko ze sobą komponuje. Świetnie wyszedł zwłaszcza double stamping. Uwielbiam taki efekt. Jak dla mnie świetne mani :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawsze świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo się dzieje ;) Ja w tym roku zupełnie nie mam ochoty na halloweenowe zdobienia :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne, idealnie wpisują się w klimat tego dnia :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)