SENSIQUE Color with tefpoly® nr 202 Hypnotic Red i 210 Street Style

23:09 Lucy nails 15 Komentarze

Dzisiaj proste zdobienie w jesiennym klimacie w użyciem dwóch lakierów z kolekcji Color with tefpoly®  firmy SENSIQUE ,którą Wam niedawno pokazywałam w poście w nowościami w Drogeriach Natura.
Nr 202 Hypnotic Red - "hipnotyczny czerwony" z nazwy, ale jak  dla mnie  to kolor pomarańczowy z lekkim złotym shimmerem.
Nr 210 Street Style - "uliczny styl" to typowy nudziak o wykończeniu kremowym.
Oba lakiery mają pojemność 10 ml.
Konsystencja o wiele  gęstsza  niż w większości lakierów tej firmy z innych kolekcji ( Gel Look , Art Nails) Krycie: dwie warstwy.
Schnięcie dłuższe niż w przypadku innych kolekcji.

Większość lakierów firmy  SENSIQUE ma dosyć płynną konsystencję ;w przypadku   kolekcji
Color with tefpoly® konsystencja jest już o wiele gęstsza ( niektóre lakiery kryją już po jednej grubszej warstwie) i powinno się nimi lepiej malować, ale niestety muszę powiedzieć, że mają nie fajne pędzelki.Włosie z którego są wykonane jest sztywne i podczas malowania zostają kreski prześwitujące, które widać.Chociaż krycie lakieru jest dobre to trzeba dodać kolejną warstwę, aby te kreski zamalować.
Cena lakierów : 6.99zł
Dostępne są wyłącznie w drogeriach Natura oraz na www.drogerienatura.pl

Do tego delikatnego zdobienia wybrałam wzór listków  z płytki BP-19 i ostemplowałam nim  nudziaka podwójnie lakierami COLOUR ALIKE Greenberries Hill i
B.a Sunset.Całość pokryłam topem Insta Dri firmy SALLY HANSEN.




15 komentarzy:

  1. Hmm, szkoda, że nie są takie fajne, bo zastanawiałam się nad kupnem szarego. Poczekam na Twoją recenzję jeszcze :) A mani oczywiście prześliczne !! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szary już też nosiłam na paznokciach i jest ok tylko te pędzelki jak dla mnie są fatalne

      Usuń
  2. Os esmaltes são lindinhos, gostei do nude, resultado final lindo!!!


    Bjim...
    >>blog Usei Hoje<<
    > Instagram<

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie wygląda zdobienie w takiej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moją uwagę przykuły pazurki! Genialnie wyglądają w tej długości i kształcie ;) Kolory na paznokciach moim zdaniem prezentują się fajnie, chociaż to :)

    OdpowiedzUsuń
  5. w tym okresie jesiennym zawsze sobie przypominam że brakuje mi jakiegoś odcienia pomarańczy

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, jesienne zdobienie Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)