Halloween nails z płytką BPL-031 Born Pretty Store

10:27 Lucy nails 21 Komentarze

Pół roku temu albo i więcej dostałam chyba za udostępnienie baneru typowo halloweenową   płytkę BPL-031 ze sklepu bornprettystore . Nie wypadało nosić wiosną czy latem nietoperzy, więc w końcu nastał czas kiedy mogłam ją wypróbować.

Jako baza popielaty lakier SENSIQUE Color with tefpoly nr 208 Dove Gray.Na nim zrobiłam cieniowanie po obu końcach paznokcia czarnym lakierem GOLDEN ROSE Rich Color nr 35.Wzory z płytki BPL-031odbiłam najpierw białym, z potem czarnym lakierem KONAD Special Nail Polish.Całość pokryłam Matte Top Coat firmy GOLDEN ROSE.
Płytkę BPL-031 dostaniecie w sklepie bornprettystore
dokładnie TUTAJ
 

21 komentarzy:

  1. Super mani. :D Sama się zastanawiam nad tą płytką. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne (choć chyba lepiej byłoby napisać: przerażające) ! Na prawdę podoba mi się co zmalowałaś ☺ Ps. ja tę płytkę wykorzystałam już do 3ech różnych zdobień w tym roku 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie wyglada. :). Halloweenowe mani juz nie jest dla mnie, ale te mi sie mega podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło mrocznie, ponuro i super :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mnie zaczarowalas tym zdobieniem, pieknie Ci wyszlo

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyszło! Przydają się taki płytki tematyczne💖

    OdpowiedzUsuń
  7. Co tu dużo mówić - podoba mi się :) Takie podwójne stemplowanie w Twoim wykonaniu to mistrzostwo! Żałuję, że nie umiem tak samo ;-(

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdobienie :) Bardzo mi się podoba ❤️ Halloween pełną gębą :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mani bardzo mi się podoba, pomimo tego, że Halloween nie obchodzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. extra! też takie chce :) uwielbiam zdobienia Halloweenowe

    OdpowiedzUsuń
  11. Też dostałam tę płytkę i jest to moja jedyna Halloweenowa płytka (chociaż czaję się na tę od BLP jeszcze). Fajne, mroczne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wygląda takie podwójne stemplowanie, muszę w końcu spróbować tej metody :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)