MY SECRET Neon Color Nail Polish Blackberry

08:56 Lucy nails 24 Komentarze

Pierwszym lakierem , który nosiłam na swoich paznokciach z kolekcji Neon Color Nail Polish firmy MY SECRET był Blackberry 

Lakier rozprowadza się świetnie, ma fajną nieglutowatą konsystencję jak to w większości neonowych lakierów się zdarza.Nie smuży i nie zalewa skórek; kryje już w zasadzie po jednej grubszej warstwie , ale dwie wyglądają jeszcze lepiej.Zasycha na taki lekki półmat ; jeśli chcemy uzyskać piękny połysk trzeba nałożyć top coat.Zakochałam się w tym lakierze od pierwszego wejrzenia i mogłabym go nosić cały czas, ale muszę wypróbować też inne lakiery , więc pomalowałam nim  teraz paznokcie u stóp.
Pojemność: 10 ml
Cena:9.99zł
Lakier  dostępny jest  wyłącznie w Drogeriach Natura oraz na www.drogerienatura.pl
 Ozdobiłam go kwiatami z płytki BP-L066 ze sklepu bornprettystore za pomocą białego lakieru KONAD Special Nail Polish, dodałam trochę kropek , a całość pokryłam topem Diamond Flasch firmy SALLY HANSEN.

24 komentarze:

  1. Ale fajny jest ten wzór dużego białego kwiatu! Ja zawsze mam albo takie na cały paznokieć albo takie malutkie, a ten jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze podobały mi się tego typu odcienie :). Bardzo ładnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mani prezentuje się bardzo ładnie :) Podoba mi się wzór tych kwiatów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czy to kwestia oświetlenia, ale wydaje mi się, jakby w butelce i na paznokciach lakier wyglądał zdecydowanie inaczej - mniej neonowo. Świetne te kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rzeczywistości wygląda jeszcze trochę inaczej niż na zdjęciach, ale masz rację nie jest to taki typowy neonek

      Usuń
  5. W buteleczce jest piękny, ale na paznokciach troche traci na neonowości :D. Jest w ogóle takie słowo ?:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam wcześniej nie jest on bardzo neonowy , ale jest naprawdę piękny ;)

      Usuń
  6. Sozinho não sei se gosto, mas todo decorado ficou lindo

    Bjim...
    >>blog Usei Hoje<<
    >>Instagram<<

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne. :) Uwielbiam połączenie kropek z kwiatami. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie dziwię Ci się, że tak Ci się podoba - jest piękny! Kwiatki dodają mu uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł na zdobienie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki troche mało neonowy, niemniej bardzo ładny, szczególnie z kwiatowym zdobieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysłowe mani. Neon też w porzo ☺

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądają bardzo fajnie :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne mani i śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)