Nowości MY SECRET , SENSIQUE i KOBO PROFESSIONAL w DROGERIACH NATURA

09:40 Lucy nails 20 Komentarze

Dzisiaj zapraszam na prezentację nowości , które pojawiły  w DROGERIACH NATURA 
 W szafach makijażowych marek KOBO Professional, My Secret i Sensique pojawiły się kosmetyki do podkreślenia oczu , modelowania twarzy i stylizacji paznokci. Wśród nich limitowane edycje lakierów do paznokci o neonowych kolorach My Secret Neon Color Nail Polish, a także potrójne cienie do powiek Sensique Creative Eyeshadows oraz korektor modelujący KOBO Professional Modeling Illuminator with Tens’upTM. 
SENSIQUE Creative Eyeshadows
Kremowe, nieperfumowane cienie do powiek o delikatnej jedwabistej strukturze. Łatwe w aplikacji. Dostępne w dwóch nowych odcieniach: 
141 Caramel Cake i 142 Chocolate Dessert
Waga: 4.5 g
Cena: 8.99zł
141 Caramel Cake
142 Chocolate Dessert
KOBO PROFESSIONAL  Modeling Illuminator with Tens’upTM
Nowy, lekko bananowy odcień korektora modelującego do rozjaśniania cieni pod oczami i modelowania twarzy. Perfekcyjnie maskuje oznaki zmęczenia, drobne zmarszczki i linie. Pozwala na podkreślenie wybranych partii twarzy. Rozjaśnia skórę, sprawiając że wygląda ona świeżo i promiennie. Dzięki wygodnemu pędzelkowi zapewnia szybką i łatwą aplikację.
Pojemność: 7 ml
Cena: 16.99zł 
MY SECRET  NEON COLOR NAIL POLISH – edycja limitowana
Lakiery do paznokci o neonowych kolorach, które pozwolą wykreować fantazyjny letni manicure. Nowoczesna, lekka formuła zapewnia równomierne rozprowadzenie na płytce paznokcia i zapobiega powstawaniu smug.
Pojemność: 10 ml
Cena:9.99zł
Kolekcja NEON COLOR składa się z pięciu  lakierów:
-Blackberry
-Strawberry
-Lime
-Cherry
-Orange
Kolorki są piękne i bardzo soczyste.Konsystencja lakierów średnio gęsta ; nie glutowata jak to często w przypadku lakierów neonowych bywa.Najrzadszy jest kolor Orange i nie wiem jak będzie w jego przypadku, ale pozostałe lakiery kryją po dwóch warstwach; Blackberry nawet już po jednej grubszej.Powiem Wam , że jestem mile zaskoczona aplikacją tych lakierów; bardzo dobrze rozprowadzają się na paznokciach, nie smużą i dosyć szybko schną.
 W tej chwili mam na paznokciach Blackberry i jest cudny!Nie mogę się doczekać, aż wypróbuję kolejne lakiery.
Wszystkie nowości dostępne są wyłącznie w Drogeriach Natura oraz na www.drogerienatura.pl.

20 komentarzy:

  1. Limonka i wisienka wyglądają extra!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie ten fioletowy neon, czekam na mani z nim. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm... Jeśli mam być szczera, to dla mnie szału nie ma ;-) Ciekawa jestem jakie zdobienie wyczarujesz z użyciem tych kolorów! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Neony lubię tylko w różu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Korektor muszę kupić :) A lakiery mają piękne kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdyby nie to, że rzadko używam cieni do powiek, to zdecydowałabym się na te ciemniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile dobroci:))ps. mam jeden z tych neonków i uważam że jest super

    OdpowiedzUsuń
  8. Super neonki :) Jeden jako żywo jak od Colour Alike ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. All of the nail polishes are mind blowing beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wygląją ułożone razem, w gradient! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Neony to nie moja bajka, ale ten fiolet bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurcze te lakiery są świetne <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)