Smart Girls Get More nr.195,nr.175,nr.121

22:26 Lucy nails 7 Komentarze


  Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić trzy lakiery, które otrzymałam jako nagrodę w konkursie halloweenowym  od Smart Girls Get More
                                        To moje prace, które wykonałam do konkursu:
                                Pierwszy z lakierów Smart Girls Get More to nr.195.
Jest to piękna soczysta zieleń, której niestety nie udało mi się uchwycić na zdjęciach;mój aparat w telefonie zmienia mi odcienie wszystkich zielonych kolorków.Buteleczka jest mała, pojemność 5 ml.,pędzelek wąski, krótki, ale dobrze się nim maluje.Lakier schnie dość dobrze.Konsystencja rzadka, płynna;potrzeba 3 warstwy, aby pokryć płytkę.Pierwsze zdjęcie było robione przy świetle żarówkowym, będzie więc troszkę inny odcień niż na dalszych zdjęciach.
                                         Drugi z otrzymanych lakierów to nr.121                                 
Jest to bezbarwny top w którym zatopione są duże metaliczne drobinki o kształcie plasterków miodu w kolorze soczystej zieleni.Buteleczka pojemności 7ml,pędzelek wąski, krótki.Troszkę trzeba się pobawić, przy nakładaniu go na dowolny lakier, drobinki są dość duże i nie zawsze układają się równomiernie.Dobrze jest pokryć go dodatkową warstwą  lakieru  bezbarwnego, lub utwardzacza, aby drobinki nie odstawały od paznokcia.Drobinki trzymają się bardzo mocno na lakierze, nie odpadają, trochę trudno je potem zmyć zmywaczem.Ja położyłam go na lakier Smart Girls Get More nr.195, a tak to  wygląda :
                                              Trzeci z lakierów to kolor nr.175
Jest to bardzo ładny soczysty  kolor pomarańczowy.Buteleczka mała , pojemność 5 ml, pędzelek tak jak w poprzednich lakierach wąski , krótki.Konsystencja jest o wiele gęstsza niż zielonego nr.195, wystarczą dwie warstwy, aby pokryć płytkę paznokcia.

Mnie osobiście ten kolorek bardzo się podoba,Do zdobienia dodatkowo użyłam tutaj również poprzednich kolorków tej firmy;zeberka jest robiona  nr.195, a tak prezentuje się na pomarańczu zielony top:


7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. w rzeczywistości jest jeszcze ładniejszy niż na zdjęciach

      Usuń
  2. pierwszy robi wrażenie wow !
    turkus bardzo łądny i głęboki !

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdybym miała wybrać najładniejsze,wybór byłby niezmiernie trudny.Wszystkie mają swój urok i są bardzo dopracowane.

    OdpowiedzUsuń
  4. praca konkursowa jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)