Wesołych Świąt!

20:10 Lucy nails 16 Komentarze

Witam ;)
  Święta już tuż, tuż ;) Chciałabym wszystkim życzyć, niech ten szczególny czas Świąt Bożego Narodzenia będzie dla Was okazją do spędzenia miłych chwil w gronie najbliższych, w atmosferze pełnej miłości i wzajemnej życzliwości.Wesołych Świąt!

  Święta to wspaniała inspiracja dla stylizacji paznokciowych ;) chciałabym się podzielić kilkoma z nich;zapraszam do obejrzenia:
                                      

                                           Które Wam się podobają najwięcej?

16 komentarzy:

  1. pierwsze cudowne ;) rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzajemnie Lucynko Wesołych Świąt.
    Pierwsze mnie zauroczyły

    OdpowiedzUsuń
  3. Granatowe w śnieżynki są piękne :) Ja życzenia złożę w Wigilię na moim fanpage, więc serdecznie zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Każde wzory na paznokciach mi się podobają! Rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w pierwszych :) Tobie Lucynko także życzę wspaniałych, zdrowych i wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. brak słów, cudowne są zwłaszcza 1 zakochałam się :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się tu:)
    Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsze i dwa ostatnie są najpiękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie najbardziej podobają się ostatnie :D Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne zdobienia:) te dwa ost. genialne :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)