Szpilką malowane

15:47 Lucy nails 12 Komentarze

Lubicie malować szpilką w świeżym lakierze? Ja uwielbiam ;) to bardzo prosty sposób na ciekawe zdobienie i da się zrobić lewą ręką. Cokolwiek by się nie zmalowało, zawsze wyjdzie coś ciekawego.Polecam tę metodę, mało pracy , a efekty bardzo fajne.Dla tych co jeszcze nie próbowali;maluje się paznokcie na jeden kolor, gdy lakier wyschnie, malujemy drugą warstwę i w świeżym lakierze robimy kropki innym lakierem. Następnie szpileczkę wkładamy do tej kropki i malujemy nadając jej dowolny kształt.Najlepsze do tej metody są gęste lakiery,druga warstwa też musi być dość gruba.Pokazuję kilka zdjęć robionych tym sposobem; są z różnych okresów, więc i paznokcie będą różne ;)










                                           Proste? Zachęcam do spróbowania ;)

12 komentarzy:

  1. świente :))
    bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam malować paznokcie w ten sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdobienia! Chciałabym malować takie cuda bez uszczerbku na lakierze bazowym, co nigdy mi nie wychodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę, ale pięknie Ci wychodzą <3

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, musisz być mistrzynią tej metody, te kwiatki są super! mi wychodzą na razie tylko chaotyczne maziaje, ale zmotywowałaś mnie do ćwiczeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maziaje też są fajne ;) kwiatki są bardzo proste do namalowania ,popróbujesz i na pewno świetnie wyjdą ;)

      Usuń
  6. Podziwiam Cię. Ja nie mam ani zdolności, ani cierpliwości. Białe najładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może masz ;) tylko o tym nie wiesz ;) jak nie spróbujesz to się nie przekonasz ;)

      Usuń
  7. I ja uwielbiam tę metodę :)
    Piękne te Twoje mani :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna metoda też kiedyś robiłam takie kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)