Czerwone paznokcie

09:05 Lucy nails 16 Komentarze

Zrobiłam sobie małą przerwę od bloga.Wzięłam się za remont w domu, a potem w sumie to nic mi się nie chciało, ale powoli czas wracać, bo przyszły nowe rzeczy do recenzji. O tym jednak niebawem a dzisiaj proste zdobienie i moja ulubiona czerwień na paznokciach.

Czerwień, której użyłam to INDIGO Classy - lakier pochodzący z setu Nail Polish Set Red , który jakiś czas temu pokazywałam tutaj.
Oba wzory pochodzą z płytki BP-L078 firmy BORN PRETTY STORE.
Do stemplowania użyłam  mojego ulubionego białego lakieru firmy KONAD Special Nail Polish.
Całość pokryłam topem Insta Dri.

red-nails
czerwony-lakier-do-paznokci
red-nails
bornprettystore
red-nails
 

16 komentarzy:

  1. Biały stempel na czerwieni - a tak super odbity kolor! Widać, że to dobra biel do stemplowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby proste a mają coś w sobie. Biel Konada też jest moim ulubionym białym stemplowym lakierem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne pazurki, uwielbiam czerwień od indigo, zawsze się staram mieć na wielkie wyjścia

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje stempelki :) Piękne zaznokcie, wcale nie widać po nich, że właśnie skonczylas remont ;) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Te dwa wzory świetnie do siebie pasują, zupełnie jak biel do czerwieni. Elegancki mani wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Klasyczna czerwień to w mojej szafce niezbędnik, ale tej buteleczki od indigo jeszcze nie widziałam, a ślicznie się prezentuje! No cóż, lakierów nigdy zbyt wiele ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie zdobienia i czerwień na paznokciach! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowna ta czerwień, nie mówiąc już o wzorku! ; o

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejna genialna propozycja w czerwieni! Ja nie wiem skąd masz tyle pomysłów na ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Red and white (just like black and white too) is a good combination of colours, this manicure is very eye-catching, I like it! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zdobienie, bardzo w Twoim stylu :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)