Nietypowy przekrój drzewa na paznokciach

22:39 Lucy nails 10 Komentarze

Po raz kolejny uraczę Was podwójnym stemplowaniem. 
Tym razem będzie to wzór z przekrojem drzewa pochodzący  z płytki BPL-050  firmy   bornprettystore.
Jako  baza gradient wykonany lakierami : turkusowym  GOLDEN ROSE Rich Color nr i pomarańczowym neonkiem MY SECRET Neon Color Nail Polish Strawberry .
Stemplowałam lakierami KONAD Special Nail Polish, najpierw białym , a następnie czarnym. Całość pokryłam topem Seche Vite. 
podwójne-stemple
kolorowe-paznokcie
podwójne-stemple
podwójne-stemple
turkusowy-lakier
noeonowy-lakier-do-paznokci
nailart
stamping-nailart
płytka --BPL-050-bornprettystore
stamping

10 komentarzy:

  1. Beautiful manicure! I like the plate, it's full of interesting patterns! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzór akurat dla mnie średni, ale tło piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gradient + podwójne stemple - jestem na tak! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ wspaniały wzór! Bardzo podobają mi się tak pomalowane paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wciąż mam problem z podwójnymi stemplami. Tobie wyszło to świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje podwójne stemple są niesamowite. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie to wygląda, chociaż mi wzór bardziej przypomina zebrę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajny zestaw kolorów ♥ Kochana, jesteś mistrzynią podwójnego stemplowania!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)