MY SECRET Neon Color Nail Polish Strawberry

22:26 Lucy nails 24 Komentarze

Drugim lakierem firmy MY SECRET z kolekcji Neon Color Nail Polish który nosiłam na paznokciach jest Strawberry
Soczysta, nawet bardzo soczysta pomarańcza, taka która od razu rzuca się w oczy ;) Kryje po dwóch warstwach,podobnie jak Blackberry  zasycha na lekki półmat. Nie smuży podczas malowania i przyjemnie rozprowadza się po płytce. Schnie w normie, zmywa się dobrze; czy farbuje paznokcie nie wiem , gdyż zawsze daję odżywkę pod takie mocne kolory.
Pojemność: 10 ml
Cena:9.99zł
 Lakier MY SECRET Neon Color Nail Polish Strawberry dostępny jest   wyłącznie w Drogeriach Natura oraz na www.drogerienatura.pl.

Połączyłam go z białym lakierem GOLDEN ROSE Color Expert nr 02 i ozdobiłam wodnymi naklejkami  ze sklepu  EDBEAUTY.  Mam je od bardzo dawna i nie są już dostępne, ale znajdziecie tam wiele innych pięknych naklejek.Wzór siateczki pochodzi z pytki hehe018 ; odbity jest białym lakierem KONAD Special Nail Polish. Całość pokryta jest topem Diamond Flash firmy SALLY HANSEN>



24 komentarze:

  1. Piękne pazurki :) Czy top Diamond Flash jest lepszy od Insta-Dri? Zastanawiam się czy kupić trzecią buteleczkę Insta-Dri czy wypróbować coś nowego, ale nie chcę się rozczarować :P A wydaje mi się, że obu używałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najczęściej używałam właśnie Insta Dri ale dwie ostatnie butelki trochę mnie rozczarowaly ,top tak szybko zgestnial że nawet pół butelki nie zdążyłam zużyć dlatego na razie kupiłam Diamond Flash; jest bardziej płynny i też tak samo dobrze utwardza paznokcie tylko troszkę dłużej schnie niż Insta Dri

      Usuń
    2. No właśnie to gęstnienie mnie denerwuje. Mi w ostatniej buteleczce została prawie połowa buteleczki, a top praktycznie nie do użycia. Kupiłam top GR Quick Dry, ale ma tak twardy pędzelek, że ściera lakier i nakładanie go na różne kolory jednocześnie kończy się tęczą na wszystkich paznokciach :/ Więc chyba się teraz skuszę na Diamond Flash :)

      Usuń
    3. Ja kupuję zawsze i Diamond Flash i Insta Dri, ten pierwszy służy mi głównie do zabezpieczania stempli, ale faktycznie - troszkę dłuzej schnie... Użyłam już sporo buteleczek i jednego i drugiego. Niestety oba gęstnieją od połowy butelki... :(

      Usuń
    4. U mnie Insta-Dri pęka po jakichś dwóch dniach :(

      Usuń
  2. I like the gradient nail a lot. The final result is impressive!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Wyglądają rewelacyjnie, śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się przejście z pomarańczy w biel, a naklejki i stempel tylko dodają uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty masz chyba niekończącą się liczbę pomysłów :d Dla mnie bomba! Szczególnie serdeczny pazurek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już z daleka widziałam, że szykuje się coś fajnego :) Pomarańczka to nielubiany kolor ale w Twoim wykonaniu czuję się do niej przekonana :D Serdeczny wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor bije po oczach. :) całość wygląda genialnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe zdobienie :) ten pomarańczowy neon bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny ten kolor, ale skąd truskawki w nazwie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurczę! Jak to jest, że Twoje paznokcie zawsze wyglądają świetnie niezależnie od koloru i zdobienia!? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie to powinnam chyba napisać, że niezależnie od koloru na jaki są ozdobione - brzmi lepiej ;-D

      Usuń
  11. Fajne połączenie :) I podobnie jak Jagodowa uważam, że w każdym kolorze Ci "do paznokci" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie to obmyśliłaś! Gradiencik po prostu wymiata ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej podoba mi się pazur z gradientem, ale całość jest przepięknie skomponowana

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiam Cię za taką umiejętność doboru różnych wzorów na różnych paznokciach, że całość bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)