Płytka BP-L066 po raz drugi

23:19 Lucy nails 27 Komentarze

Miała to być recenzja zielonego lakieru do stempli, ale różowy neonek  zrobił mi psikusa, bo nie dałam na niego topu przed stemplowaniem  i zafarbował biały wzór na różowo , a zielony na szaro-niebieski, więc lakier do stempli pokażę w innym zdobieniu w tym zobaczycie kolejny wzór z płytki BP-L066  , której niedawno robiłam recenzję : KLIK
 Użyte produkty do zdobienia:
-Lovely Exotic Color nr 03
-Konad Special Nail Polish White 
-Born Pretty Stamping Polish # 
-płytka BP-L066 Born Pretty Store 
-top Insta Dri Sally Hansen 
-Clear Jelly Stamper 
Płytkę BP-066 dostaniecie w sklepie bornprettystore
w dziale  Nail Art 
a dokładnie TUTAJ
Cena: 2.39$
 Jeśli planujecie zakupy w  sklepie  możecie skorzystać z kodu RPL91, dzięki któremu dostaniecie 10% zniżki na wszystkie nieprzecenione produkty w sklepie.Przesyłka nierejestrowana jest darmowa.

27 komentarzy:

  1. Bardzo łądnie, fajnie, że użyłaś takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra! I bardzo dobrze, że zafarbował ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem tak się zdarza i dobrze ; bo efekt będzie wtedy zaskoczeniem ;)

      Usuń
    2. Właśnie też tak uważam, ładnie to wygląda :)

      Usuń
  3. No ale widzisz jak fajnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt by się nie domyślił, że ten popiel to zieleń ;)

      Usuń
  4. Widzę, że nie tylko ja zwróciłam uwagę, że mimo zafarbowania wyszło bardzo fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasami takie nie planowane rzeczy wychodzą najfajniej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje stemplowe wzory są zawsze takie idealne, tez tak chce ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mimo że neonek zrobił psikusa, to wyszło fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet bym nie pomyślała, że to nie miało tak być. :D Dobry przykład, na szczęśliwy wypadek przy pracy. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem i takie szczęśliwe przypadki/wypadki się trafiają; )

      Usuń
  9. kolorystycznie bardzo ładnie to wygląda i te fajniutkie kwiatowe wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny manicure :) bardzo lubię kwiatowe motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie zafarbował! Aż szkoda, że to nie lakier, bo bym go poszukała. :D
    Masz świetne zdjęcia. Lubię tu zaglądać. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Heh, też raz tak miałam, że bazowy róż zafarbował mi białe stemple :) Ale nie powiem - źle to u Ciebie wcale nie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)