Miesięcznik lakieromaniaczki - listopad 2016

23:20 Lucy nails 11 Komentarze

Koniec miesiąca , więc zapraszam na szybkie podsumowanie.

W listopadzie siedem postów ukazało się na blogu
Płytka BP-107 Born Pretty Store 
KLIK 
EL CORAZON Active Bio-gel Color gel polish 423/502 Large Hologram Ocean 
 Half moon on nails
Kwiaty z płytki BPL-029 Born Pretty Store
Kaleidoscope Night Dream #09 Saggitarius
Golden Rose Ice Color nr 157 i płytka hehe024
 KLIK
Lakier do stempli Colour Alike & B.Loves Plates 06 B.a Princess 
W tym miesiącu to wszystko; mam nadzieję, że nie prześpię grudnia tak jak listopada i uda mi się świąteczne mani stworzyć .
Zapraszam też na mój fanpage : KLIK
i instagrama: KLIK



11 komentarzy:

  1. Wszystkie są zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym miesiącu nie mam swojego faworyta, bo wszystkie zdobienia są super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie zdobienia mnie zachwycają.
    Czekam z niecierpliwością na zimowe pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, ciężki wybór ;) Ale mnie chyba przedostatnie najbardziej urzekły <3 Lucy, czemu nie wrzuciłaś swoich Half Moon na Projekt u Elizy? Przecież genialne były?! :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnie wybieram, bo podoba mi się to holo <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciężko wybrać najładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem które mani jest najfajniejsze, strasznie podoba mi się wszystko co wymyślasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 3 zdecydowanie jest moim faworytem!

    OdpowiedzUsuń
  9. to był dla Ciebie bardzo twórczy miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle wszystkie zdobienia prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)