Born Pretty Stamping Polish # 97 - lakier do stempli

23:11 Lucy nails 9 Komentarze

lakier-do-stempli

Drugim produktem, który wybrałam do recenzji ze sklepu bornprettystore.  jest lakier do stempli
BORN PRETTY Stamping Nail Polish # 97
Chociaż do stemplowania mam wiele lakierów to w takim rudym kolorze jeszcze nie miałam.
Lakier ma pojemność 15 ml. Kolor rudy z  perłowym połyskiem .
Lakier ma  fajną konsystencję; dobrze rozprowadza się go po płytce i dokładnie odbija wzór.
Jest dobrze widoczny na jasnych kolorach i na ciemnych kolorach.
 Poniżej możecie zobaczyć go w dwóch zdobieniach ; na jasnej i na ciemnej bazie.
W pierwszym mani na czarnym tle , którym jest lakier GOLDEN ROSE Rich Color nr 35.
Wzór pochodzi z płytki BPL-024 Born Pretty Store .
W drugim zdobieniu bazą jest nudziak z kolekcji Chocolate Desire Scented Nail Polish  firmy MY SECRET nr 287 Almond Milk .
 Lakier dostępny jest w Drogeriach Natura oraz na www.drogerienatura.pl.
Wzór pochodzi z płytki BP-L003 Born Pretty Store.
Lakier dostaniecie w sklepie bornprettystore  
w dziale  Nail Art 
a dokładnie TUTAJ

Jeśli planujecie zakupy w  sklepie  możecie skorzystać z kodu RPL91, dzięki któremu dostaniecie 10% zniżki na wszystkie nieprzecenione produkty w sklepie.Przesyłka nierejestrowana jest darmowa.

9 komentarzy:

  1. Pierwsze paznokcie wyglądają jak dzieło sztuki;) skojarzyły mi się z wzorem na antycznej wazie. Zdobienia jak zawsze piękne, masz talent :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolor tego lakieru! Super taka miedź :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na jaśniejszym kolorze według mnie wygląda lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny te rudzielec i ładnie się mieni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Really perfect manicures! :-) I have this stamping polish and I agree that it works very good! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny do jesiennych zdobień :) oba mani są piękne :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)