Recenzja płytki BPL-017 Born Pretty Store i lakier My Secret Chocolate Desire Scented Nail Polish nr 291

10:50 Lucy nails 10 Komentarze

pytka-BPL-017

Dzisiaj pokażę płytkę, którą dobrze znacie bo w ofercie sklepu bornprettystore jest od dawna. Zawsze mi się podobała, ale jak wybierałam produkty do recenzji to nigdy nie było to w okolicach lata. Tym razem jednak trafiłam z nią na czasie , więc zapraszam na prezentację.

BORN PRETTY STORE BPL-017
Płytka   ma kształt prostokątny i umieszczona jest na plastikowej białej podstawce.  Przychodzi do nas zabezpieczona niebieską  folią, którą należy zdjąć przed użyciem.
bornprettystore
 Jej wymiary to 12 x 6 cm.Znajdują się na niej wzory o tematyce letnio- wakacyjnej.Jest w czym wybierać, bo wzory są różnorodne.
Zawsze mam problem z robieniem zdjęć płytki; gdy odwrócę ją do światła niewiele widać, a gdy skieruję w odwrotną stronę to widać , ale mnie a nie wzory.Na poniższym zdjęciu odwróciłam kolory, żeby lepiej było widać.
Jakość płytki jak wszystkie , które mam z Born Pretty Store bardzo dobra; wzory są głęboko wyżłobione.Nic tylko stemplować i cieszyć się pięknym mani.
Do swojego wakacyjnego mani  wybrałam kilka wzorów i każdy paznokieć ozdobiłam innym.
stamping
BPL-017-bornprettystore
wakacyjne-paznokcie
Do gradientu , który widzicie pod wzorami użyłam turkusowego lakieru GOLDEN ROSE Rich Color 
nails
 i nudziaka  nr 291 Cofee Macaroons z nowej kolekcji Chocolate Desire Scented Nail Polish  firmy MY SECRET , którą niedawno prezentowałam Wam TUTAJ
Lakier ma średnio gęstą konsystencję, ja dałam trzy warstwy . Schnie w granicach normy.
Czy pachnie czekoladą jak wskazuje nazwa kolekcji? Coś w tym jest, chociaż jest to aromat raczej delikatny.
pachnące-czekoladą-lakiery



mysecret-lakiery
wakacyjne-paznokcie
nailart
paznokcie
Lakier MY SECRET  Chocolate Desire Scented Nail Polish dostępny jest w Drogeriach Natura oraz na www.drogerienatura.pl.

Płytkę BPL-017 dostaniecie w sklepie bornprettystore  
w dziale  Nail Art 
a dokładnie TUTAJ
Cena: 2.59$
Jeśli planujecie zakupy w  sklepie  możecie skorzystać z kodu RPL91, dzięki któremu dostaniecie 10% zniżki na wszystkie nieprzecenione produkty w sklepie.Przesyłka nierejestrowana jest darmowa.

10 komentarzy:

  1. Śliczne wakacyjne mani! Też kiedyś używałam tych rozgwiazd :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam stemple na gradiencie! A taki wakacyjny klimat bardzo pasuje do takiego połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Płytka bardzo fajna i ładnie wygląda takie połączenie z tym gradientem. Swoją drogą, ciekawiło mnie, czy te lakiery faktycznie pachną czekoladą :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te Twoje stempelki. Moje paznokcie są teraz tak zniszczone, że nawet takie śliczne zdobienie, by im nie pomogło ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny letni man wyszedł. Podoba mi się to połączenie nudziaka z błękitem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealne na lato! Ja sama bardzo lubię propozycje z gradientem i różnymi wzorami! Zarówno w pastelach jak i w neonach się idealnie sprawdzają ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdobienie! A płytka idealna na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ją ale teraz rzadko z niej korzystam choć uwielbiam wzorki na niej :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)