Neonowe kwiaty na paznokciach

10:52 Lucy nails 12 Komentarze

Ten kwiatowy  wzór, który tutaj widzicie jest moim ulubionym i kilka mani już powstało z jego użyciem.
Pochodzi z płytki BPL-029  firmy BORN PRETTY STORE.
Dwa paznokcie pomalowałam białym lakierem GOLDEN ROSE Ice Chic 04, a pozostałe zielonym neonkiem , ale nie pamiętam jakim, bo oczywiście nie zrobiłam sobie zdjęcia na koniec.Wzór odbiłam czarnym lakierem KONAD Special Nail Polish i pokolorowałam na paznokciach również neonowymi lakierami MY SECRET Neon Color Nail Polish : Lime i Strawberry i pocieniowałam trochę, żeby ładniej wyglądały ;) 
kwiaty-na-paznokciach
kolorowe-stemple
stemple
kwiaty
stamping

12 komentarzy:

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)